תרבות ופנאי

בריטני ספירס בסדר? מעריצים הזמינו משטרה לביתה

לא מפסיקה ליצור כותרות. שוטרים נקראו לביתה של בריטני ספירס על ידי מעריצים מחשש למצבה הבריאותי. מהמשטרה אישרו שהיא בסדר, אך סירבו להרחיב
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
בריטני ספירס אינה בסכנה כלשהי, אישר משרד השריף של מחוז ונטורה לאתר Page Six ביום רביעי לאחר שמעריצים מודאגים ביקשו מהמחלקה לבדוק שהיא בסדר.
"אני יכול לאשר שאכן קיבלנו טלפונים למשלוח שלנו, ובעצם, אני יכול לאשר שאנחנו לא מאמינים שבריטני ספירס נמצאת בפגיעה כלשהי או סכנה כלשהי", אמר דובר המשטרה.
השוטר לא חשף כמה שיחות הם קיבלו ואמר שהם לא יחשפו אם יצרו קשר ישיר עם ספירס או איך גילו שהיא בסדר.

דובר המשטרה הסביר שהסיבה למתן פרטים מינימליים נובעת מכך שכל שקיפות נוספת תיצור "בעיית אמון הציבור".
"זה רק עניין של פרטיות עבור התושבים במחוז שלנו", הסביר הדובר. "זו בעיה של אמון הציבור., אנחנו פשוט לא חושפים דבר מהסוג הזה. זה לא פשע.
"אנחנו לא באמת מדברים על כל סוג של בעיות נפשיות או משהו כזה", הוסיף לפני שניסה שוב להסביר. "אני לא יכול לאשר או להכחיש שנציגים הלכו לביתה, אבל אנחנו לא מאמינים שבריטני ספירס היא סכנה בשלב זה".
אז למה פנו המעריצים המודאגים? ספירס מחקה את האינסטגרם שלה מספר פעמים בשנים האחרונות (כולל הפעם), ולמרות שהסיבה להפסקה האחרונה שלה לא ברורה, מקור אמר בעבר לאתר Page Six שהזמרת פשוט אוהבת לקחת הפסקות מהמדיה החברתית מדי פעם.
לפני שמחקה את חשבון האינסטגרם פרסמה הזמרת תמונה של מכונית וכיתוב בו רשמה "מבאס להיות אני" ו"לתת למישהו שאני אוהבת את הכול שלי נותן לי רק את הפגיון בלב". אנשים שיערו שאולי ההודעה הזו רומזת לסכסוך עם בעלה הטרי, סם אסגרי.
אסגרי עצמו הכחיש את הטענות הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה