תרבות ופנאי

ישי לוי חוגג 60 ומפתיע: "לא איש של מסיבות"

הזמר האהוב מברך את המעריצים ומשפחתו לרגל יום הולדתו: "אדם מקבל ביום הולדתו כוח מיוחד וזכות לברך אחרים. אז תרשו לי לאחל לכם מקרב ליבי, בריאות איתנה ושלום פנימי. תזכרו שסערות הן חלק בלתי נפרד מהמסע. אמן שנבחר להושיט גלגל הצלה במקום לצעוק על הגלים. תהיו טובים. אנחנו כל מה שיש לנו"
מערכת ice | 
ישי לוי (צילום מרים אלסטר פלאש90)
אולי לא ידעתם או שמעתם, אבל ישי לוי, אחד מגדולי הזמרים בישראל, חגג אמש (שישי) את יום הולדתו ה-60. למרות היותו אחד הקולות המובילים של המוזיקה בארץ, לא תראו את הזמר במסיבה נוצצת, כי זה פשוט לא הסגנון שלו והוא חוגג את היום הזה  בצורה אחרת לגמרי.
לוי כתב בפייסבוק שלו: "כבר כמה שבועות שואלים אותי ואת היקרים שאיתי, איך אני חוגג… אני לא איש של מסיבות. מי שמכיר אותי יודע שהחגיגה הכי טובה מתקיימת ערב ערב בסלון ביתי עם איריס והילדים וזו הזדמנות להגיד לכם שלא הייתי בוחר אחרת מכם גם בעוד 60 גלגולים".

עוד הוסיף: "איריס שלי, האשה שעומדת תמיד מאחורי… את כל כולי. מי אני בלעדייך? ילדיי היקרים שתמיד, לא משנה מה, אוהבים ומאמינים בי. אתם אלה שרואים אותי באמת. בלי רעשי תקופות. בשר מבשרי דם מדמי. תודה עליכם. המסיבות שמורות לבמות. לקהל שלי".
לסיום כתב: "אומרים שאדם מקבל ביום הולדתו כוח מיוחד וזכות לברך אחרים. אז תרשו לי לאחל לכם מקרב ליבי, בריאות איתנה ושלום פנימי. תזכרו שסערות הן חלק בלתי נפרד מהמסע. אמן שנבחר להושיט גלגל הצלה במקום לצעוק על הגלים. תהיו טובים. אנחנו כל מה שיש לנו. תודה על כל הברכות, האיחולים והמחשבות הטובות. מעולם ולעולם לא ברור מאליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה