תרבות ופנאי

הנסיך הארי יודע? זה הקשר המפתיע בין קים קרדשיאן לנסיכה דיאנה

קים קרדשיאן רכשה אמש תכשיט יוקרתי בצורת צלב, שמזוהה ונענד רק על ידי הנסיכה דיאנה המנוחה. זה המחיר המטורף שהיא שילמה עבורו
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
נדמה שכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן נמשכת באופן אוטומטי לכל דבר שהופך להיות, אפילו לרגע, לוויראלי. לאחרונה היה זה הנסיך הארי והספר החדש והחושפני שלו על משפחת המלוכה. מספר ימים לאחר שפרשה זו נרגעה מעט, מדווח כי קרדשיאן רכשה במכירה פומבית את תכשיט הצלב שנענד בלעדית על ידי אמו המנוחה של הנסיך, דיאנה.

המכירה הפומבית התקיימה אמש (רביעי) בסניף של סות'ביז בלונדון ובו קרדשיאן העפילה על רוכשים אחרים כששילמה על התכשיט מחיר של 163,800 פאונד, לעומת ערכו המוערך שנע בין 80-120 אלף פאונד.
מדובר בתכשיט משובץ אבני אמטיסט ויהלומים בצורת צלב, הקרוי "הצלב של אטאלאה". התכשיט עוצב על ידי חברת ג'ררד ושות' היוקרתית בשנות ה-20 של המאה הקודמת ומזוהה כאמור בלעדית עם הנסיכה דיאנה, אף שהיא מעולם לא הייתה בבעלות עליו.
בפועל התכשיט היה בבעלותו של איש העסקים הערבי-בריטי נעים אטאלאה שנפטר בשנה שעברה. עם זאת, הנסיכה דיאנה הייתה היחידה שאי פעם זכתה לענוד את התכשיט המרהיב.
לא מדובר על רכישה היסטורית ראשונה עבור קרדשיאן. בעבר היא רכשה עבור בתה הבוגרת, נורת', ז'קט שהיה בבעלותו של מייקל ג'קסון. כמו כן, אי אפשר לשכוח את השמלה המפורסמת של מרלין מונרו, שקרדשיאן לבשה למט גאלה בשנה שעברה. כזכור, הכוכבת ספגה ביקורת רבה על כך לאחר שפורסם כי היא קרעה את השמלה האייקונית מאחור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה