תרבות ופנאי

צביקה פיק מחייך מלמעלה? השמלה של דניאל פיק נחשפת

בתו של המאסטרו שנמנעת מלהיות באירועים וחגיגות בעקבות מותו של אביה צביקה פיק לפני כחמישה חודשים, חגגה עם בעלה קוונטין טרנטינו על השטיח האדום בטקס פרסי גלובוס הזהב היוקרתי וכעת גם נחשף מה תג המחיר של השמלה שלה
מערכת ice | 
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום יוטיוב/ MaximoTV)
תג המחיר נחשף. צביקה פיק הלך לעולמו לפני כחמישה חודשים והשאיר עצב ענק במשפחת פיק האגדית. אבל כשהיא בשנת האבל על אביה, דניאלה פיק, שהתחתנה עם קוונטין טרנטינו, ונמנעת עד כה מלהיות באירועים וחגיגות בעקבות מות אביה, דווקא נכחה בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-80 שנערך בבוורלי הילס והשמלה שלה שמטה לסתות לרבים.
על פי הדיווח של 'ערב טוב עם גיא פינס', מחיר השמלה המושקעת של פיק בטקס גלובוס הזהב עמד על כ-12 אלף שקל, כאשר מי שאמונה על העיצוב היא חברת הטובה, לי גבנאו, מעצבת אופנה מהמובילות בישראל
 
דניאלה פיק צעדה על השטיח האדום לצד בעלה הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו, כאשר באירוע עצמו חגגה עם לא אחר מאשר בראד פיט, שמככב בסרטיו של טרנטינו. כזכור, לאחרונה ערך טרנטינו ראיון לרדיו של הווארד סטרן ברשת SiriusXM, בו דיבר בין היתר על המפגש עם אשתו ואם שני ילדיו.
טרנטינו חשף לראשונה איך הכירו, אחרי שנים של שמועות בלבד: "פגשתי אותה כמה שנים לפני, הייתי בישראל להשקה של 'ממזרים חסרי כבוד', ופגשתי אותה במועדון. רקדנו כל הלילה, הייתי צריך לזרוק את החולצה שלי אחרי. זה הריח כאילו סוס מת. היו לי ערבים טובים, אבל מעולם לא היה לי ערב כזה. והיא פשוט נוקאאוט, יפיפייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה