תרבות ופנאי

שרית חדד תגזור קופון? דורשת מעל 100,000 שקל להופעה

אחרי שוועדי העובדים יצאו למלחמה וחלק מהאמנים נרתמו, כמו אביב גפן, עידן עמדי, שלומי שבת, אמיר דדון, עברי לידר, ליאור נרקיס, אברהם טל, רן דנקר, זהבה בן. מתברר כי למרות ששמה של שרית חדד הוזכר, היא דווקא לא מתכוונת להוזיל מחירים
כפיר אדר |  1
שרית חדד (צילום פלאש90)
האיומים של ועדי העובדים הגדולים בישראל כי לא יזמינו למופעי פורים אומנים שדורשים סכום שגבוה יותר מ-90 אלף שקלים, מתחיל לעבוד כמו שצריך. אמש (רביעי) באולפן "תכנית חיסכון" של קשת 12, מובילי המהלך ישראל גולדשטיין יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ורוני רז יו"ר ועד עובדים של חברת כלל ביטוח ופיננסים הסבירו מה אומרת המהפכה.
השניים חשפו כי יש כמה אומנים שהסכימו לתת הנחה לוועדי העובדים ולעשות הופעה ב-90 אלף שקלים. "פנינו ללא מעט אומנים דרך סוכן, וקיבלנו רשימה גדולה של כאלה שמסכימים לא לעבור את רף המחיר שהצבנו עבור הופעה", סיפר גולדשטיין. "אנחנו לא רוצים לפגוע באומנים, להפך. אנחנו מבינים את הקשיים והמצוקות, ואת התקופות הקשות שהם עברו. אבל בסוף מדובר בכספי ציבור ואנחנו לא יכולים להשתולל עם הכסף".

אבל מי נכלל ברשימת האומנים שהסכימו להוריד את הסכום להופעה? אביב גפן, עידן עמדי, שלומי שבת, אמיר דדון, עברי לידר, ליאור נרקיס, אברהם טל, רן דנקר, זהבה בן ושרית חדד, על פי הרשימה שנמסרה.
אך חדד לא הוזילה את המחירים, ודווקא גובה סכום של למעלה מ-100 אלף שקל לכל הופעות הוועדים ואף צפונה מכך. האם הוועדים בסופו של דבר יבחרו להחרים את אחת הזמרות המוכרות והפופולריות בישראל?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרית שווה גם 200 אלף! היא המלכה שלנו (ל"ת)
    מעיין 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור