תרבות ופנאי

אנה ארונוב ובן זוגה מצילים תינוקות: "אין על בעלי בעולם"

אנה ארונוב ובן זוגה אייל הגיעו להתנדב ביום האריזה החודשי של פרויקט "תינוקות של החיים", המסייעת לתינוקות רעבים בני פחות משנה שמשפחותיהם אינן יכולות לדאוג לכל צרכיהם
מערכת ice |  2
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
אנה ארונוב ובן זוגה אייל עברו היום יום מרגש במיוחד, לאחר שהגיעו להתנדב בפרויקט "תינוקות של החיים". מה שעוד שריגש את הזוג היה כי הפעילות התקיימה בבית הספר בו למד אייל.
היום התקיים יום האריזות החודשי של העמותה, בו היא אורזת קופסאות קרטון עם מזון, טיטולים, מגבונים, מוצצים, כלי רחצה ועוד מוצרי צריכה בסיסיים לתינוקות. פרויקט "תינוקות של החיים" מאמץ תינוקות רעבים בשנה הראשונה לחייהם, מעניק סיוע מיידי לאמהות חד הוריות ומשפחות באזור המרכז שנקלעו למצוקה כלכלית בשנה הראשונה ללידה, על ידי חבילות אוכל וציוד בסיסי להתחלה בריאה.

ארונוב תיעדה את יומה המרגש בעמותה בסרטונים באינסטגרם שלה וקראה לעוקבות לתרום. "יש בארץ יותר מ-26 אלף תינוקות מתחת לגיל שנה שאין להם אוכל", כתבה ארונוב בסטורי, "תינוקות של החיים דואגים לשלוח כל חודש עזרה למשפחות שאין להן יכולת לתת את הדברים הבסיסיים לילדים שלהן". במיוחד התרגשה לצפות בבן זוגה נרתם לאריזה וכתבה "אייל בא לתת מהלב, אין על בעלי בעולם".
לפני כחודש הזדעזעה ארונוב בעקבות התיעודים המחרידים מהמעון במושב עזריה, וכתבה בסטורי שהעלתה עם תמונת אנשי צוות הגן שמעורבים לכאורה בפרשה: "אי אפשר לשמוע את זה בלי דמעות בעיניים, איך אפשר בכלל? איזה מפלצות! מאסר עולם מבחינתי. זה נורא ולא נתפס שדבר כזה יכול לקרות לילדים תמימים שלא יודעים לספר להורים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ?
    מימי 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוף זה הדבר שאלוקים ברא למה להתביש חשוך
    סגור
  • 1.
    צניעות
    חיה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנה תתבייש לך לראות את הגוף שלך
    סגור