תרבות ופנאי

מרגש: 80 שורדי שואה התארחו במשכן הנשיא הרצוג

המיזם החברתי "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים" ארגן אירוח מרגש לכ-80 שורדי ושורדות שואה בבית הנשיא יצחק הרצוג, לחלקם היתה זו הגשמת חלום
מערכת ice | 
שורדי השואה במשכן הנשיא (צילום יחצ)
כ-80 שורדי ושורדות שואה הגיעו אמש (שני) לבית הנשיא בירושלים, לסיור ומפגש עם הנשיא יצחק הרצוג. עבור חלק מהמשתתפים היה זה אירוע מכונן והגשמת חלום, שכן זוהי הפעם הראשונה שבה יבקרו במשכן.
את היום הם התחילו בסיור במשכן הנשיא, שם זכו לראשונה לחוות מקרוב את בית הנשיא, להתוודע להיסטוריה של מוסד הנשיאות ושל מדינת ישראל. לאחר מכן נפגשו השורדים והשורדות לראשונה עם הנשיא הרצוג, שאירח אותם בביתו ושוחח עימם. בשם השורדות בירכה לידה שוסט בת ה-91 שחגגה את יום הולדתה.

האירוע התקיים במסגרת מיזם חברתי "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים" למען שורדי שואה,  בהובלת אל"מ במיל' רונית לב.
רונית לב אמרה לאחר האירוע: ״לאחר אירוע החנוכה המרגש שהתקיים בכנסת בשבוע שעבר, אנו שמחים ונרגשים להמשיך ולהגשים את החלומות לגיבורים והגיבורות שלנו האמיצים הללו, ולהגיע עמם לבית הנשיא. עבורם זהו רגע מכונן ומרגש, שבו נכחו לראשונה בבית הנשיא, וחזו בהיסטוריה המפוארת של המוסד ושל המדינה הנפלאה שלנו. כמו כן, נפגשו עם הנשיא למפגש מרגש. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם בית הנשיא ועם מוסדות המדינה שלנו, ומודים על הזכות שניתנה לנו לשמח שורדים ושורדות ולהעניק להם מתנות 'קטנות' שעבורם הן עולם ומלואו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה