תרבות ופנאי

רוצים שסלבריטאי יבשל או ישיר לכם? עכשיו זה אפשרי

עשרות מפורסמים, משלמה ארצי דרך מירי בוהדנה ועד לכוכבי "קופה ראשית", נרתמו לפרויקט השנתי של "שמחה לילד" - המאפשר לכם לקנות את כל החלומות שלכם ולתרום לאלפי ילדים חולים שזקוקים למסגרת ותמיכה
מערכת ice | 
מירי בוהדנה (צילום אינסטגרם)
רוצים שמירי בוהדנה תכין לכם סיר עלי גפן לארוחת שישי? חולמים על ציור מקורי של ציון ברוך או יהודית רביץ אצלכם בסלון? ואולי סדנת שף פרטית ממושיק רוט או אימון כושר פרטי עם אברי גלעד? עשרות מפורסמים, משלמה ארצי ועד לכוכבי "קופה ראשית", נרתמו לפרויקט השנתי של "שמחה לילד" - ולכם יש את האפשרות החד פעמית לקנות את כל החלומות שלכם ולתרום לאלפי ילדים חולים שזקוקים למסגרת ותמיכה.
החל מדפי התסריט המקוריים של "קרובים קרובים" שתרם אפרים סידון ועד לכפית מכופפת שהייתה שייכת למייקל ג'קסון שתרם אורי גלר – עשרות אמנים ואנשי ציבור מובילים לוקחים חלק השנה בקמפיין ההתרמה המיוחד של "שמחה לילד" המלווה ילדים ובני נוער חולים או בעלי מוגבלויות ברחבי הארץ.

במסגרת הקמפיין המיוחד הוקם אתר מכירות פומביות ובו מוצעים הפריטים החד-פעמיים להם אתם יכולים להציע הצעות – והזוכה שייתן את המחיר הגבוה ביותר יזכה בפריטים ששווים הכולל מוערך במאות אלפי שקלים שילכו כולם לתרומה לפעילות העמותה.
ברשימת הפריטים המגוונת ניתן למצוא תקליטים נדירים חתומים על ידי שלמה ארצי וברי סחרוף, שיעור אישי בחיקויים מטוביה צפיר, אימון כושר פרטי של אברי גלעד, שיר מקורי שמעולם לא פורסם שכתב אהוד מנור, יצירה מקורית שכתב יוני רכטר ויוצאת לאור לראשונה, פגישה אחד על אחד בבית קפה עם דני סנדרסון, בישולים לארוחת שבת של מירי בוהדנה, האוברול שלבשה נטע ברזילי כשנחתה מהאירוויזיון או פריטי לבוש ייחודיים של דורית בר אור, מפגשי ייעוץ מוזיקלי עם יזהר אשדות וקורין אלאל, כדורסל מקורי מהאליפות של מכבי ת"א חתום על ידי השחקנים שתרם פיני גרשון, איורים מקוריים מראשית ימי "זבנג" שתרם אורי פינק ועוד עשרות פריטים חד פעמיים.
בין שאר המשתתפים בפרויקט: רן דנקר, עמוס תמם, מיקי ברקוביץ, יובל אברמוביץ, דנה פרידר, יעל ארד, אייל רביד, גל בייסברג, ריקי בליך, גלעד כהנא, נבחרת ישראל בכדורגל, ג'ירפות, דני בסן, ג'וזי כץ, אבי גרייניק, השף מסמיליאנו, דוד גרוסמן ואלי גורנשיין, שירה גפן, אבי סינגולדה וטל מוסרי.
עמותת "שמחה לילד" מלווה מדי שנה אלפי ילדים החולים במחלות הקשות ביותר ומעניקה ליווי אישי לילדים ולבני משפחותיהם לאורך כל תהליך האשפוז והשיקום ובונה עבורם סביבה חברתית שלרוב חסרה להם מאוד.
אלי קלרמן, מנכ"ל שמחה לילד: "נכון להיום ישנם עדיין 5,000 ילדים בישראל שאין להם מענה במערכת החינוך. כשכל הכיתה יוצאת לטיול שנתי – הם נשארים בבית. כשכולם יוצאים לאירועים חברתיים, הם נשארים עם המשפחה. אני מודה לכל האנשים היקרים שנרתמו להגשים את החלומות לציבור הישראלי – ובזכותם נוכל לגייס את הכסף שנדרש כדי להגיע לכל אחד ואחת מהילדים האלה ולעזור להם להרגיש חלק שווה מאיתנו, גם אם הם חולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה