תרבות ופנאי

האם סרט ההמשך של אווטאר ישחזר את ההצלחה?

הסרט "אווטאר: דרכם של המים" ייצא לאקרנים בארה"ב ב-16.12. האם יצליח בסוף השבוע הראשון להיות הסרט הרווחי ביותר לשנת 2022?
מערכת ice | 
הסרט אווטאר: דרכם של המים (צילום מתוך טריילר הסרט)
עבר יותר מעשור מאז ש"אווטאר" של ג'יימס קמרון ניפץ את שיאי הקופות וכעת סרט ההמשך "אווטאר: דרכם של המים", אמור לשבור את שיאי ההכנסות של הסרט המקורי. על פי הציפיה, כבר בסוף השבוע הראשון הסרט אמור להכניס בין 150 ל-175 מיליון דולר בארה"ב בלבד.
אם יכניס סכום זה, זו תהיה הפתיחה השלישית בגודלה ב-2022. ממש אחרי "Doctor Strange in the Multiverse of Madness", שהרוויח 187 מיליון דולר בחודש מאי, והסרט "Black Panther: Wakanda Forever" אשר הרוויח 181 מיליון דולר בחודש שעבר.

הסרט הראשון הכניס בסוף השבוע הראשון בשנת 2009 77 מיליון דולר, אך הצליח להרוויח בזכות הקרנות נוספות גם שנים לאחר מכן. בארה"ב וקנדה הסרט הרוויח בסופו של דבר 760 מיליון דולר, ויותר מ-2 מיליארד דולר ברחבי העולם.
כחלק משיווק הסרט, 56% מהכרטיסים צפויים להימכר בתלת ממד. פרט למשקפיים המיוחדים, כרטיסים לתלת ממד יקרים יותר (16.5 דולר לעומת 12.5 דולר). לצורך ההשוואה, לסרט הפנתר השחור נמכרו רק 17% מהכרטיסים לתלת ממד.
אם "דרכם של המים" יהיה דומה לסרט הראשון, הוא צפוי לקבל דחיפה גדולה ממכירת כרטיסים ברחבי העולם. יותר מ-70% ממכירת הכרטיסים של "אווטאר" הגיעו משווקים זרים בשנת 2009. הסרט הראשון הכניס כ-265 מיליון דולר בסין לבדה, אך סרט ההמשך צפוי להרוויח משמעותית יותר במדינה שמאז 2009 הפכה לשוק השני בגודלו בכל הנוגע לצפייה בסרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה