תרבות ופנאי

איתי לוי בזוגיות חדשה? הדוגמנית שבמרכז הסערה מטילה פצצה

הדוגמנית עדן כהן, שנקשרה לזוגיות עם איתי לוי, דיברה על הקשר שלה לזמר המוכר והכחישה כי הם בזוגיות אך הטילה פצצה כשהודתה: "אני חברה טובה של האקסית שלו"
מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום לורין קשרי)
בימים האחרונים עלו הרבה מאוד שמועות על כך שהזמר המפורסם, איתי לוי, נכנס לזוגיות חדשה עם דוגמנית צעירה בשם עדן כהן, אחרי שנצפה איתה באולם אירועים באשדוד כשהשניים לא הסתירו את הקרבה ביניהם.
עדן כהן, שנקשרה כאמור בימים האחרונים לזוגיות עם איתי לוי, הגיעה אמש (שלישי) לאירוע מתוקשר וענתה לשאלות של "מאקו" על הזמר: "בימים האחרונים ברוך השם הכל כרגיל". כשנאשלה האם הופתעה מהרעש סביבם סיפרה: "האמת שכן, הופתעתי מהרעש התקשורתי. לא הבנתי מה קורה. כולם שלחו לי הודעות, כל מי שאני מכירה. אמרתי להם שאני שרופה על איתי, ואני מתה על השירים שלו וזהו. לא ציפיתי לטירוף הזה, זה היה מפתיע".
כהן המשיכה: "מה קורה ביני לבין איתי? אני חולה על השירים שלו, אין על השירים שלו בעולם, ואין עליו. האם אנחנו ביחד? אין לי מה להגיד, אני חולה על השירים שלו". כשנשאלה על ידי המראיינת אם הוא כן ירצה איתה משהו האם היא תזרום? ענתה כהן: "אולי איזה דואט. אני כן פתוחה כרגע לזוגיות. אפשר להגיד. כשנשאלה האם היא חברה של טובה של האקסית של לוי, אנסטסיה, הפתיעה כהן כשאמרה: "כן, חברה טובה. היא לא אמרה לי כלום על זה שהסתובבתי איתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה? נראה כמו פליט (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יופי
    אלי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פצצה מה פצצה.את מי זה מענין .יש לאיתי חסך אמא.לא מתחתן כול עוד אמא שלו בחיים.שתחייה עד 120 אבל זה המצב.
    סגור