תרבות ופנאי

"לא הרגשתי סקסית לשנייה אחת כשהייתי בלונדינית"

בילי אייליש בשער חדש חוזר לשחור מלא מלא - ומרגיעה את מי שאהב את הסטייל הצמוד,  "אני יכולה ללבוש מה שאני רוצה ואני אמשיך"
מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום פייסבוק/ בילי אייליש)
לבלונדיניות יותר כיף? בילי אייליש לא חושבת ככה. לפני יותר משנה היממה הזמרת הצעירה את המעריצים כשהחליפה את שיערה הירוק הבוהק בבלונד מלא. כעת היא אומרת שהמהפך הזה לא עשה אותה "מאושרת מתמיד".
"לא הרגשתי סקסית לשנייה אחת כשהייתי בלונדינית", סיפר זוכת הגראמי בת ה-20 - שגם התנסה בעבר בשיער כחול, אדום וכסוף - ל-Highsnobiety.
"כשהייתי בלונדינית, אנשים התייחסו אליי אחרת. אנשים שינו לחלוטין את ההתנהגות שלהם [מסביבי]".אחרי שסיפרה את זה, הסבירה גם על השינוי האופנתי בבגדים שלה, שהפכו מרחבים וכהים, לצמודים וחשופים.

"אנשים ראו אותי כילדה בת 15, ילדה, שלבשה דברים כאלה, נראית ככה, מתנהגת בצורה כזו, מדברת בצורה כזו. הרגשתי שאני לא יכול להשתנות. בגלל זה הלכתי כל כך רחוק לצד השני", הסבירה.
 
"ניסיתי להוכיח, 'היי, פאק, חבר'ה, אני יכול לעשות מה שאני רוצה'. עכשיו אני יכולה להיראות ממש גברית אם אני רוצה, ובאמת נשית אם אני רוצה, וזה לא הולך להיות כותרת."
אייליש שבינתיים חזרה לשיער כהה לקראת לצילומי השער שלה ב-Highsnobiety - מיהרה לאשר שהיא לא תיפרד מהסגנון הקודם. "זה לא שאתה לובש דבר אחד, וזה הסגנון החדש שלך - המלכה שלכם תמשיך ללבוש הכל".
נזכיר כי אייליש קבעה שיא אינסטגרם חדש כשצבעה לבלונד לראשונה במרץ 2021. התמונה של החשיפה שלה צברה מיליון לייקים תוך שש דקות בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה