תרבות ופנאי

האקסית של קניה ווסט פותחת פה על הגודל של איבר מינו

השחקנית ג'וליה פוקס, שיצאה במשך כחודשיים עם הראפר המושמץ, מוקדם יותר השנה, חשפה מידע מעניין על האזורים המוצנעים של קניה
מערכת ice | 
האורך של קניה (צילום Ziwe Showtime)
השחקנית ג'וליה פוקס סיפקה לציבור הרחב מידע אודות גודל איבר מינו של קניה ווסט. פוקס הייתה יותר משמחה להיות יסודית בתיאור הפין של האקס, שלה כשנשאלה על כך ביום ראשון בתכנית הטלוויזיה "Ziwe". "תגיד לי מתי להפסיק", אמרה המנחה, הקומיקאית Ziwe Fumudoh לשחקנית, תוך שהיא מרחיבה את ידיה יותר ויותר.
כאשר הידיים של הקומיקאית היו רחבות כמעט כמו כתפיה, פוקס, בת ה- 32, אמרה לה להקטין מעט את המרחק, עד שנראה שהוא עומד על אורך של כ-30 ס"מ. "אלוהים אדירים!" צעקה המנחה, "וואו, לא ציפיתי שתעני על זה", היא הוסיפה. בנוסף לגבריותו של Yeezy, פוקס אמרה שקבלת "הרבה בגדים" היא הטבה "תועלתנית" למערכת היחסים קצרת המועד שלה עם ווסט.
בעוד שפוקס נראתה מאושרת לצאת עם הראפר של מוקדם יותר השנה, מאז היא שינתה את הנרטיב שלה וכעת טוענת שהיא יצאה איתו רק כדי לעזור לגרושתו, קים קרדשיאן. "עלתה לי המחשבה הזו 'אוי, אלוהים. אולי אוכל לגרום לו לרדת מקים", אמרה בסרטון ה-TikTok שנמחק ביום שני לאחר שהואשמה ב"יציאה עם שונא נשים אלים ואנטישמי מפורסם". "החשבתי אולי אני יכולה להסיח את דעתו, פשוט לגרום לו לאהוב אותי", הוסיפה פוקס. "וידעתי שאם מישהו יכול לעשות את זה, זה אני, כי כשאני מחליטה על משהו, אני עושה את זה".
השחקנית שהפכה לפאשניסטה יצאה עם Ye פחות מחודשיים, אבל טענה שהוא התחיל לרדוף אחריה מוקדם יותר מינואר. "הוא שלח לי הודעה. לא ממש עניתי", נזכרה פוקס. "חשבתי 'אני לא באמת רוצה להתחבר לסלבריטאי שוב'. כאילו, שום דבר אף פעם לא יוצא מזה, הם די משעממים ולא מה שאתה חושב שהם הולכים להיות". בסופו של דבר, פוקס אמרה שהיא סיימה את מערכת היחסים, כשווסט פתח במלחמת ציוצים כגד קים קרדשיאן ובת זוגה לאותה התקופה פיט דווידסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה