תרבות ופנאי

נתפסה על חם: האם ג'יזל נמצאת במערכת יחסים חדשה?

מושא השמועות החדש הוא מדריך הג'יו-ג'יטסו חואקים ולנטה, אותו ג'יזל הכירה במהלך שהותה בקוסטה ריקה
מערכת ice | 
גיזל ובריידי (צילום אינסטגרם)
הצהובונים בארצות הברית מעלים ספקולציות לגבי הקשר החדש של הדוגמנית גיזל בונדשן, מספרים חודשים בודדים בלבד לאחר פרידתה המפתיעה מכוכב הפוטבול טום בריידי, לאחר 13 שנות נישואים. מושא השמועות החדש הוא מדריך הג'יו-ג'יטסו חואקים ולנטה, אותו ג'יזל הכירה במהלך שהותה בקוסטה ריקה.
מוקדם יותר השבוע, השניים צולמו כשהם חולקים ארוחה בקוג'י בפרובינסיה דה פונטרנס, יחד עם שני ילדיה, בנג'מין, בת 12, וויויאן בת 9, והמאמן השותף של ולנטה. אתר רכילות ברזילאי טוען שהשניים בהחלט נמצאים בתקשורת רומנטית, אולם מקור טוען שהשמועות על מערכת יחסים "שגויות לחלוטין". המקור הסביר כי "חואקים ושני אחיו הדריכו את ג'יזל והילדים באומנויות לחימה בשנה וחצי האחרונות" והם נוסעים עם הדוגמנית ומשפחתה "כי הילדים מקבלים חינוך ביתי". בונדשן וולנטה אפילו הצטלמו לצילום סקסי עבור מגזין "דאסט" בשנה שעברה, בו דיברה על אהבתה לאומנות הלחימה העתיקה. "תמיד הייתי סקרנית ואחת שתמיד רוצה לצלול לעומק. למעשה בגלל הבן שלי שפגשתי את חואקים", היא שיתפה.
"יש לי חבר שסיפר לי על האחים ולנטה ועל בית הספר לאומנות לחימה שלהם, ומכיוון שרציתי לנתב את הבן הכמעט מתבגר שלי לכיוון הנכון, חשבתי שהוא עשוי להתעניין בזה.
"בהתחלה אפילו לא שקלתי את זה בעצמי, למען האמת איתך. אבל כשהבאתי אותו לשיעור הראשון והתחלתי לדבר עם חואקים, הבנתי שזה הרבה יותר מהגנה עצמית והתעניינתי בפילוסופיה", שיתפה ג'יזל. המלאכית של ויקטוריה סיקרט הוסיפה כי הג'יו-ג'יטסו נתן לה "דרך להתפתח ולהפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמי". הצהובונים המקומיים דיווחו בעבר, כי למרות שמקורות מתעקשים שבונדשן לא יוצאת עם וולנטה בן השלושים ומשהו, תמונות של השניים נועדו להישלח לבעלה המנוכר. "זה בהחלט נראה שג'יזל משוויץ - ומראה לטום מה חסר לו", שיתף מקור משפחתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה