תרבות ופנאי

התקרית המצערת של עדי ביטי: תקועה באתונה במצוד אחר גנב

עדי ביטי ישבה במסעדה בלב אתונה כשלפתע גילתה שהתיק שלה נגנב - ובו דרכון, אשראי, רישיון, תעודת זהות, איירפודס ועגילי זהב. אלא שיש תקווה: יכול להיות שבזכות האיירפודס - יאותר הגנב
מערכת ice |  2
עדי ביטי (צילום אינסטגרם עדי ביטי)
הזמרת עדי ביטי משתפת את העוקבים באינסטגרם שלה בדרמה המבאסת אליה נקלעה בחופשה באתונה, שקצת נהרסה לה והתארכה מעבר לצפוי בלית ברירה.
"אתמול בערב ישבתי במסעדה בלב אתונה", כתבה ביטי, "נשפכה עלי כל קערת המרק (כיאה לי) וכשנעמדתי לנקות את עצמי – גנבו לי את התיק (שנקנה לפני שבועיים בליסבון) ובפנים הדרכון שלי, כרטיס אשראי, רישיון נהיגה, תעודת זהות, איירפודס, בושם, מטען, זוג עגילי זהב... להמשיך?"

"אין תחושה נוראית כזאת", ממשיכה ומתארת ביטי, "ואני כרגע במסע חיפושים אחר תיק חדש ותקועה פה כי השגרירות סגורה עד יום שני... כיף", כתבה בציניות וסיכמה: "מסקנה – לא להיות סתומים כמוני, שלא ייפול עליכם אוכל".
בסרטון המשך בסטורי שלה עדכנה ביטי: "טוב, אני חייבת לעדכן אתכם בעלילות התיק שאבד. קיבלתי מלא הודעות מאנשים שיש דבר כזה find my airpods, כמו שאפשר למצוא אייפון שאבד. אז יש פה איזה בחור חמוד שהכרתי עכשיו, שעזר לי להגיע לאפליקציה הזו, ומצאתי את המיקום המדויק של האוזניות., הגעתי לכאן בתיאום עם המשטרה, ולצערי זה בבניין של 20 דירות וכמובן שאין להם אפשרות להיכנס עם צו חיפוש לכל הדירות ולחפש אם התיק שלי והדרכון שם. אבל עכשיו אנחנו נהיה על זה ואחד השוטרים שהוא מקסים נתן לי את המספר האישי שלו, וברגע שהבחור שגנב לי את האוזניות יזוז, אז אני אדע מזה ברגע שהוא ייצא מהבית, ואולי נמצא את הדברים שלי. תאחלו לנו בהצלחה".
כעת נותר רק להמתין ולראות האם מבצע הבילוש יסתיים בהצלחה, והזמרת הצעירה תצליח לאתר הגנב ששיבש לה את החופשה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא רק בישראל יש חלאות, לצערי (ל"ת)
    אלמוני 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתונה מלאת גנבים (ל"ת)
    קרה גם לי לצערי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור