תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר רוצה לגזור קופון אך נתקל בתסבוכת

הזמר מעוניין למכור את הקטלוג שלו, כמו שעשו מוזיקאים רבים אחרים לאחרונה. איפה הבעיה? ישנם הרבה יותר ממחבר אחד בשיריו, מה שעלול להוביל לחתיכת סיבוך
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)
ג'סטין ביבר והמנהל שלו סקוטר בראון, קופצים על עגלת מכירות הקטלוג. השניים מנסים בימים אלו להשיג חלק מעוגת מיליארד הדולר בפרסום מוזיקה. ביבר, על פי החזון שלהם, יצטרף לאמנים רבים מבוב דילן דרך סטינג ועד פליטווד מק, וכן הלאה, שגזרו לאחרונה קופון שמן עבור המוזיקה שלהם. ברוס ספרינגסטין קיבל 500 מיליון דולר על השירים שלו, אז למה לא ג'סטין ביבר?
לביבס יש רק בעיה אחת קטנה. לרוב הלהיטים של הזמר, יש שישה עד שנים עשר כותבים שותפים. למשל את השיר  "Peaches", כתבו תריסר משתפי פעולה שונים. חלק מהשירים הללו ידרשו חדר ישיבות לפגישת הכותבים, או שיחת זום שתיפול מהמסך. אפילו אלה עם אדם אחד או שניים – מדובר על כותבים בעלי שיעור קומה כמו בני ביאנקו ו\או אד שירן.
ביבר נמצא לאחרונה במצוקה כלכלית מסוימת, מפני שהוא ממשיך כל הזמן לבטל תאריכים לסיבוב ההופעות שלו. למרות שדווח כי הוא התאושש מהמחלה הנדירה ששיתקה את פניו, אולי בכל זאת לא הכל תקין בבריאותו של הזמר הקנדי. מכירת חלקו בקטלוג תהיה מעצור למפלה הכלכלית הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה