תרבות ופנאי

כוכב הלהיט של נטפליקס: "אחד הדברים הקשים שעשיתי בחיי"

השחקן אוון פיטרס, שמגלם את הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר במיני סדרה של נטפליקס "דאהמר", עדיין מעכל את מעשי הזוועות שביצעה דמותו בחיים האמיתיים
מערכת ice |  1
אוון פיטרס בתפקיד ג'פרי דאהמר (צילום יוטיוב/ Netflix)

המיני סדרה החדשה של נטפליקס, "דאהמר", מגוללת את סיפורו של ג'פרי דאהמר, הרוצח הסדרתי המפלצתי. את דמותו מגלם השחקן אוון פיטרס, 35, שעדיין מתמודד עם התפקיד הקשה של הדמות הידועה לשמצה. הסדרה יצאה לדרך ב-21 בספטמבר וכבר שברה את השיא כאחת מהסדרות הנצפות בשבוע הראשון לשידורה עם 96.2 מיליון צפיות. עם זאת, העובדה שהיא מתבססת על סיפור אמיתי יצרה מחלוקת בקרב קהל הלהט"בים של נטפליקס וכן בקרב משפחות הקורבנות של דאהמר. 
 


בראיון שהתקיים לאחרונה בנטפליקס, השחקן דיבר על כניסתו לתפקיד המרתק ובו בזמן מחריד של הרוצח שהורשע ב-15 אישומי רצח ונגזרו עליו 957 שנים בכלא. כדי להתכונן לתפקיד, יוצר המשנה ריאן מרפי הורה לאוון לצפות בראיון שנערך עם דאהמר. בנוסף פיטרס למד לעומק את עברו של הרוצח דרך הקלטות של שיחותיו עם פסיכולוגים ובלשים. הוא קרא גם ביוגרפיות על דאהמר ואת ניתוחי דו"חות המשטרה מ-1992 בעקבות וידוייו של הרוצח. 
 

בראיון אמר אוון: "נשמטה לי הלסת כשהבנתי שהזוועות הללו שמיוחסות לרוצח קרו במציאות. חשוב לכבד את הקורבנות ומשפחותיהם כדי לספר את הסיפור בצורה הכי אותנטיות שאפשר". השחקן תיאר את תהליך הצילומים כאחד הדברים הקשים שעשה במהלך הקריירה, וטען שהוא פחד מאוד ממעשיו של דאהמר. השחקן גם הסביר שכדי להיכנס למוחו של דאהמר, הוא היה צריך לצלול למקומות אפלים ולהישאר שם במשך תקופה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חתיכת שחקן !!!
    מיכל 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שחקן מעולה
    סגור