תרבות ופנאי

איתי תורג'מן יוביל את נבחרת 'שלוה' למרתון NY

השחקן איתי תורג'מן, שבשנים האחרונות לא מפסיק לרוץ למרחקים ארוכים ואף גמע כבר כמה מרתונים, ירוץ בחודש נובמבר את מרתון ניו-יורק היוקרתי לראשונה בחייו
מערכת ice | 
איתי תורגמן רץ מרתון (צילום איתי תורגמן)
השחקן איתי תורג'מן הולך להוביל את נבחרת ארגון שלוה למרתון, אשר תמנה 60 רצות ורצים מכלל המגזרים והאוכלוסיות בישראל וכל המשתתפים ירוצו למען ילדי שלוה, שכן מדובר באלפי ילדים עם מוגבלויות שמטופלים ומשתתפים בתכניות השונות של הארגון מגיל לידה ועד בגרות, כולל. נבחרת שלוה למרתון היא הקבוצה הישראלית הראשונה בתולדות מדינת ישראל שתרוץ באופן מאורגן במרתון NY.
תורג'מן ושאר המשתתפים הישראלים במרתון שייערך בתפוח הגדול, ירוצו את מקצה המרתון המלא שכולל 42.2 ק"מ וכל אחד מהרצים יגייס תרומות למען המשך פעילות הארגון וילדי שלוה שמקבלים את כל הטיפולים והתכניות בחינם.

עו"ד איתמר שבח, משנה למנכ"ל ארגון שלוה, אשר ירוץ במרתון יחד עם הנבחרת, אמר "אנחנו שמחים שאיתי מצטרף ומוביל את הנבחרת, מלאי התרגשות לקראת האתגר הגדול, גאים ברצים ומוקירים תודה לשותפים. זה מדהים עבורנו לראות קבוצה גדולה כל-כך של רצות ורצים ישראלים שמוציאים מעצמם את המקסימום למען ילדי שלוה ומגייסים תרומות משמעותיות לסייע לקידומם ושילובם בחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה