תרבות ופנאי

בראד פיט בזוגיות חדשה ונוצצת

גם בגיל 58, הכוכב הענק הוא שם חם במדורי הרכילות. כעת, הצהובונים שמסקרים את הוליווד, מדווחים על הרומן החדש של פיט עם הדוגמנית המפורסמת אמילי רטאייקאוסקי
מרק קגנסקי | 
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
השנה היא 2022 ובראד פיט עדיין נמצא חזק בכותרות, גם בפן המקצועי וגם בפן הרכילותי. בתחילת החודש, יצא הסרט החדש "רכבת הקליע", קומדיית אקשן בכיכובו. להשקת הסרט, שנערכה בברלין, הכוכב תפס את עיניי המעריצים כשהוא התייצב בעודו לובש חצאית, מה שיצר הד תקשורתי, כמעט כמו כל דבר שפיט מעורב בו.

בימים אלו צצה שמועה חדשה סביב השחקן בן ה-58, כאשר מדורי הרכילות בארצות הברית מדווחים כי הוא נמצא בתחילתה של זוגיות חדשה עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי, הצעירה ממנו ב17 שנה. רטאייקאוסקי היא רווקה טרייה, לאחר שלפני כחודש נפרדה מהבן זוג שלה ב-4 השנים האחרון, המפיק ההוליוודי סבסטיאן ביר- מק'קלארד. הפרידה הגיעה אחרי שהדוגמנית גילתה כי הבן זוג שלה בגד בה.
 
גם בראד פיט מעורב בסכסוך מתוקשר עם האקסית שלו, הלא היא אשתו לשעבר אנג'לינה ג'ולי. השניים החליפו תביעות הדדיות, לאור הטענות של ג'ולי שפיט השתמש באלימות כלפי ילדיהם, בתקרית שהתרחשה על מטוסם הפרטי בשנת 2016. ג'ולי אף הגישה תלונה אנונימית לFBI בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה