תרבות ופנאי

מדוע מאור אדרי הופיע עם פח מיחזור על הבמה?

הזמר מאור אדרי הופיע אתמול כאשר לידו על הבמה פח מיחזור אליו השליך שטרות. זו הסיבה לאקט המשונה
מערכת ice | 
מאור אדרי (צילום עומר שפירא)
הזמר מאור אדרי הופיע אתמול בערב (שלישי) עם פח מיחזור על הבמה, והעיף לתוכה שטרות נייר. האקט המשונה היה ככל הנראה תגובה יישומית להודעה שהוציאה נגדו אתמול עמותת "נקי".
לפני שבועיים הופיע אדרי בפארק אשדוד והעיף לעבר הקהל שטרות דולר מזויפים עם תמונה שלו שמתנוססת עליהם, והעלה את זעמם של העמותה שפועלת למען ניקיון הסביבה, שכתבה במכתב: "מאור אדרי דוהר קדימה, אבל משאיר מאחור הרבה לכלוך. בהופעה חיה, הזמר מאור אדרי זרק לעבר הקהל מאות שטרות של דולרים ממותגים עם תמונה שלו. אנחנו תוהים אם הוא חשב על כל הלכלוך שהוא יצר, כי תכל'ס, אחרי שהקהל עזב את הפארק, הרבה שטרות נשארו שם והפכו ללכלוך." 
 מאוד אדרי ופח המיחזור (פורסם אצל ערן סויסה)
במכתב המשיכה העמותה: "אמנים ושאר מפורסמים חיים מאהבת הקהל, אבל יש לאהבה הזאת גם את הצד הציבורי ואת העניין של הדוגמה האישית. כשאתה עומד על הבמה והקהל שלך בטירוף, ואז אתה משליך על הרצפה ים של ניירות, אז אתה בעצם משדר מסר שלזרוק לכלוך זה בסדר ולגיטימי! שמירה על הניקיון היא רווח של כולנו ואחריות של כולנו, ושלך, הזמר מאור אדרי. אנחנו בעמותת 'נקי' מבקשים שתעלה את המודעות, ושיהיה חשוב לך איך נראית הסביבה. אז תן דוגמה אישית, ובהופעה הבאה שלך תסביר לקהל שאתה לא זורק יותר לכלוך, ומקפיד מאוד על שמירת הניקיון."
כאמור, על פי הפרסום של ערן סויסה בישראל היום, אתמול בהופעה מאור אדרי יישם את הביקורת עליו והביא לבמה פח מחזור גדול, אליו העיף את השטרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה