תרבות ופנאי

אחרי המהפכה בתחום האוכל - זה מה שסיבוס מתכננת לעשות לאירועים

אחרי שהשיקה פלטפורמות מהפכניות והובילה את שוק ההטבות, סיבוס פלאקסי מפתיעה שוב עם מהלך מסקרן במיוחד, כזה שיכול להפוך כל אירוע חברה לחוויה מותאמת אישית, מהירה ודיגיטלית
מני הרץ | 
סיבוס (צילום יחצ)
סיבוס פלאקסי, מהחברות המובילות בישראל בתחום ההטבות לעובדים בניהולו של איתן זינגר, מרחיבה את תחומי הפעילות שלה ומציבה יעדים חדשים. בשנה החולפת השקיעה החברה כ-20 מיליון שקלים בהשקת Cibus Multi-Benefit - מערכת המרכזת את כלל ההטבות שמעסיקים מעניקים לעובדים במקום אחד. במקביל, הוקם אתר הטבות חדש בעלות של כ-5 מיליון שקלים, הכולל שוברי הנחות לאירועים, סרטים, אופנה ומוצרים נוספים, עם מבצעים ייחודיים בהנחות של 35%-50%.
כעת, סיבוס ממשיכה לבסס את מעמדה בתחום רווחת העובדים ומכוונת לשוק הצומח של אירועי חברות, תחום שבו היא פועלת למעלה מעשור ומציעה שירותי הפקה, ייזום ותכנון. לשם כך הוקמה Cibus Events - פלטפורמה חדשנית מבוססת בינה מלאכותית להזמנת Happy Hour, ימי גיבוש, סדנאות, מארזים ועוד, הכל בתהליך דיגיטלי פשוט ומהיר.

מיטל שחם, סמנכ״לית השיווק והפרודקט בסיבוס פלאקסי. צילום: רמי זרנגר
באמצעות המערכת ניתן לבצע הזמנה עצמאית לכל סוג אירוע, מתוך מאגר של אלפי ספקים בפריסה ארצית, עם אפשרויות סינון לפי כשרות, סוג פעילות, מיקום ותקציב. השירות מאפשר לארגונים לקבל הכל תחת חשבונית אחת מול ספק יחיד.
מיטל שחם, סמנכ"לית השיווק והפרודקט בסיבוס פלאקסי: ״המטרה שלנו בסיבוס היא להמשיך ולהעניק לארגונים את השירותים הטובים ביותר, שיאפשרו להם לעטוף את העובדים שלהם בחוויות ולחזק את תחושת המחוברות. כחלק מהעלייה המשמעותית בפעילות מערך האירועים בסיבוס, היה לנו ברור שאנחנו צריכים לשדרג את המערכת - ולהציע את הפתרון הדיגיטלי החדשני ביותר. כך, ארגונים יכולים להזמין אירועי חברה מקצה לקצה, בקלות, במהירות ובאופן פשוט ונגיש ועם מבחר עצום של ספקים״. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה