תרבות ופנאי

גורי אלפי נפרד מישראל: "יש לי איפה לישון, תודה על ההזמנות"

הקומיקאי והשחקן המפורסם הודיע בחשבון האינסטגרם שלו כי יעזוב את ישראל לתקופה הקרובה: "אהבתי ממש"
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום אילן בשור)
גורי אלפי הודיע כי הוא עוזב את ישראל לחודש הקרוב לטובת סיבוב הופעות ברחבי צפון אמריקה. לאחרונה אלפי כיכב על מסך הטלוויזיה בסדרה הנצפית ברשת 13 "בלק ספייס".
בסרטון שפרסם לעוקביו ברשת החברתית בסוף השבוע כתב גורי אלפי: "זה שבוע הבאאאא יא אללה. כן, המופע הוא בעברית. כן, יש לי איפה לישון, תודה על כל ההזמנות המפוקפקות שלכם. אהבתי ממש".
 

נזכיר כי בחודש שעבר כתבת חדשות 12 מיכל פעילן, שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות לגבי עצה שקיבלה מהקומיקאי, כוכב הסדרה "בלקספייס" של רשת 13, גורי אלפי, שנוגעת לחברי כנסת מסוימים בישראל.
פעילן כתבה בטוויטר שלה: "באחת השיחות שלי עם גורי אלפי הוא הציע הצעה גאונית שלצערי לא תיושם - לא להזכיר את הח״כים שחיים מציוצים על שנאה ושום דבר. כמו טלי גוטליב. לא לצטט אותם, לא לתת להם במה, אלא אם עשו משהו טוב. קידמו איזה חוק או פעלו למען האזרחים. הרי זה כל מה שהם רוצים. ככה אולי יתחילו לעשות משהו טוב".
עוד חשפה: "השיחה התנהלה גם עם גלית חוגי המדהימה, פשוט הרעיון הגאוני היה של גורי. אגב, רק הבוקר באתי לרטווט את הציוץ המסית ומלא השנאה של טלי גוטליב ונזכרתי בהצעה הזו שלו, ואמרתי לעצמי די, אני לא נותנת לה את הפרסום על האוויר שהיא עושה. מעניין כמה זמן אצליח להחזיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה