תרבות ופנאי

ריטה ורמי קלינשטיין מתאחדים בחיבוק בהפגנת החטופים. מי לא הגיע לקפלן?

בין שלל המוחים שביקשו להפגין על הפקרת החטופים בעזה, היו גם מפורסמים רבים שקראו לעוקבים שלהם לצאת מהבית ולמחות ובהמשך אף תיעדו את עצמם בין המפגינים. מי נשאר בבית, מי הגיב לביקורות מימין ומי לא הבין על מה ההפגנה?

מערכת ice | 
ריטה, רמי והבנות, משי ונועם (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של ריטה @i_am_rita)
יעל בר זוהר שיתפה תמונה משפחתית עם בעלה גיא זו-ארץ ובנה הבכור במהלך נסיעה למחאה: "אנחנו בדרך לתמוך במשפחות ביום השחור הזה. חיים! רוצים אותם חיים. ואתם?"
הקומיקאי, ישראל קטורזה, תיעד את עצמו במחאה אוחז בשלט עם תמונתו של אריאל ביבס ולובש חולצה כתומה לאות הזדהות עם בני המשפחה, איתם התחבר.

מתוך חשבון האינסטגרם של ישראל קטורזה @israelkatorza
הזמר אביב גפן פרסם סטורי בוטה עם הכיתוב: "זו כבר לא מכונת רעל, זו מכונת מוות. צאו להפגין".
ריטה פרסמה צילום משותף ונדיר מההפגנה עם בנותיה משי ונועם והגרוש רמי קלינשטיין שצעד איתן, והוסיפה בסטורי נוסף את השאלה: "אתם פה"?
הקומיקאי, ציון ברוך, שתיעד עצמו צועד במחאה, פנה לעוקבים שלו וביקש מהם להצטרף: "בואו לתמוך במשפחות החטופים. זה אחים שלנו". בתגובה למי שכתבו לו שמדובר בהפגנה פוליטית השיב ברוך: "אותי לא מעניין מה אנשים יגידו. אותי מעניין מה אלוהים יגיד".
נסרין קדרי, שאירחה לפני שבוע  על הבמה את קרובת משפחתו של אורי דנינו, שגופתו הוחזרה אמש, כתבה: "אני לא מצליחה להתאושש מזה... הלב מרוסק למיליון רסיסים".
נועה קירל ששרה לפני שלושה חודשים עם אמא ואחיותיה של עדן ירושלמי ז"ל, שגופתה הושבה, ציינה: העצב בלתי נגמר".
הקומיקאי אלי פינש, בחר לפנות דווקא ללוחמים שחילצו את גופות החטופים: "עשיתם מה שיכולתם. העם מחבק אתכם", מסר.
מגיש הטלוויזיה, אסי עזר, תיעד עצמו מההפגנה סמוך לעזריאלי והוסיף: "למען אלה שעדיין בחיים".
.
השחקנית, דנה פרידר, העלתה תמונה שלה עם בן זוגה, יהודה לוי, בדרך להפגנה. לוי היו מהקולות הבולטים שקראו לאנשים לצאת ולמחות. 

מתוך חשבון האינסטדרם של דנה פרידר @danafrider
איש הטלוויזיה, אלירז שדה, פרסם סטורי עם לב שבור והזהיר: "הקרע בעם  מאיים על קיומנו יותר מכל אויב".
השחקנית וכוכבת הרשת, מאיה ורטהיימר שיתפה פוסט של בעלה אסף זמיר, סגן ראש עיריית ת"א, בדבר הצטרפות לשביתה וכתבה: "לכל מי ששואל האם זה לא מפריע לעצור את המשק? אם זה היה בן משפחה שלכם העולם שלכם היה נעצר!"...
מנגד, היו גם כוכבים שהביעו הסתייגות מהמחאה והעלו אותה לרשתות:
הקומיקאי, גיא הוכמן, שיתף סטורי על השביתה המתוכננת: "חמאס רוצח בדם קר שישה חטופים ובמקום ללחוץ על הממשלה להודיע על הפסקה מיידית של הסיוע ההומניטרי... והוצאה להורג של בכירי חמאס עם דם על הידיים, מודיעים על השבתת המשק הישראלי. הכל עקום".
אושיית הרשת ופליטת הריאליטי אדל בספלוב כתבה גם היא נגד שביתה במשק: "זה יביא לקריסה כלכלית. נראה לכם שיש מישהו בממשלה שלא רוצה להחזיר חטופים?!".
כוכב פאודה, יעקב זדה דניאל ציין כי יש להחזיר את כל החטופים עכשיו, אך סייג: "רק לא לשכוח מי רוצח אותנו. צריך הפגנה נגד חמאס!".
אושיית הרשת, משה כורסיה, כתב דברים דומים: "על מה ההפגנה? מה אנחנו מרוויחים מלעצור את המדינה? חמאס הוא האויב שלנו כרגע".

מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר @yaelbarzohar
נופר מור, יוצאת האח הגדול ומשפיענית הרשת יצאה להפגין והוסיפה הבהרה: "רק לשם הסולידריות במשפחות החטופים. לא לשם פוליטיקה. לא ימין ושמאל".
השחקן, אביב אלוש, העדיף להתרחק מאזור המחאות ולהגיע לקברות הבבא סאלי והרב יורם אברג'ל ושלח משם תפילה: "יהי רצון שהזעקה של כולנו תעלה כתפילה אחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה