תרבות ופנאי

נירו לוי חושף את הדרמה המשפחתית: "הבן הציל לי את החיים"

השחקן המפורסם שכמעט איבד את חייו בתאונת אופנוע, מגלה כי היה אמור ללכת למסיבת הנובה ב-7 לאוקטובר. ברגע האחרון נודע לו שבנו הולך למסיבה וויתר – אך הבן עומר נפצע קשה ברגלו
מערכת ice |  2
נירו לוי (צילום פייסבוק/ נירו לוי)
השחקן נירו לוי עצר את נשימתה של מדינה שלמה באוגוסט 2022, כאשר עבר תאונת אופנוע קשה סמוך לביתו בתל אביב, וכמעט קיפח את חייו. לאחר תקופת שיקום ארוכה הוא חזר לשחק, אבל לא צפה את הדרמה השנייה בחייו, שחווה עם פציעתו הקשה של בנו עומר במסיבת הטבע נובה ברעים, ב-7 לאוקטובר.
מסתבר שנירו לוי עצמו היה אמור להיות במסיבה הזו. בריאיון ל"7 לילות" של ידיעות אחרונות, מגלה לוי כי ימים ספורים לפני צאתו לצילומי הסרט "גולסטאר" בדרום אפריקה, החליט לבלות במסיבה שהוא מכיר את כל מארגניה. אלא שלילה לפני נודע לו במקרה שגם בנו מתכוון לשהות במסיבה, והחליט לוותר.
"הבן הציל לי את החיים", אמר לוי בריאיון, "אם אני הייתי הולך למסיבה, סביר להניח שהייתי הולך לעולמי או נחטף". אך חייו של הבן עומר כמעט קופדו, כאשר נמלט מהמחבלים יחד עם חבריו וחטף כדור ברגל. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון.
גרושתו של נירו לוי, אמו של עומר, התקשרה אליו בבהילות, ולוי נסע בבוקר ה-7 באוקטובר לאשקלון. בעזרת קשרים וניסיונו מהפציעה שלו עצמו, הצליח להעביר את עומר מאשקלון לבית החולים איכילוב, בהחלטה שאולי הצילה את חייו של הבן.

ואם הדרמות לא מספיקות, במקביל מתמודד אביו של נירו לוי, רפאל בן ה-80, עם מחלת סרטן הריאות. "עם הפציעה שלי ידעתי להתמודד בצורה הכי קלה", הוא מגלה, "כשזה הבן שלי זה כבר היה וואו, ואו וואו. וכזה הגיע לאבא שלי, זה היה הכי קשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל גדול (ל"ת)
    השגחה אלוקית 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כבוד
    באדוויזר 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיה חזק נירו היקראוהבים טותך עוד מהימים היפים בבית לסין
    סגור