תרבות ופנאי

הדרמה של עדן גולן באירוויזיון: "צעקה כמו כלבה על הישראלים"

המתחרה של עדן גולן באירוויזון, בייבי תאג' האירית, שתקפה מהרגע הראשון את המשלחת הישראלית, נחשפת על ידי המתמודד הקרואטי שהגיע למקום השני: "היא צעקה כמו כלבה מטורפת על אחד הישראלים שצילם סרטון. אני לא מבין למה כעסו עליהם. ממה שאני ראיתי, הם לא הטרידו אף אחד"
מערכת ice |  3
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
עוד רבות ידובר על אירוויזיון 2024 שנערך בעיר מאלמו שבשבדיה, העיר האנטישמית ביותר באירופה, שם נתקלה המשלחת הישראלית בראשות עדן גולן בפרובוקציות מצד כלל המתחרים, הפגנות אנטי ישראליות, רגעי אימה וחרדה רבים ועוד.
אתמול (רביעי) הסיפורים מהאירוויזיון במאלמו המשיכו לזרום, והפעם היה זה המתמודד הקרואטי שהגיע למקום השני, בייבי לזניה, שסיפר בראיון לתקשורת על ההתנהגות המחרידה של המתמודדת האירית במבי תאג', שהתנהגה בצורה מזעזעת למשלחת הישראלית.
כזכור, בייבי תאג' הייתה אחת המתמודדות שהיו נגד ישראל בתחרות. היא עלתה עם כאפייה כאות מחאה, מתחה ביקורת חריפה מאוד על איגוד השידור האירופי, ביקשה לפסול את ישראל בעקבות ההתבטאויות של מגישי כאן 11 כלפיה ועוד.
כעת, בייבי לזניה חושף תחילה את היחס המחרידה של המתמודדת האירית כלפיאיתי בצלאל, הסטייליסט הישראלי: "חיכינו במצעד הדגלים, מישהו צילם סרטון והאירית התחילה לצרוח שלא יצלם אותה. היא צעקה כמו כלבה מטורפת. כולם היו בשוק, התאפקתי מלצחוק. היא צרחה שזו חגיגה של שלום ואהבה בזמן שנזל לה ריר מהפה מעצבים".
עוד הוסיף והגן על חבריו מהמשלחת הישראלית: "אני לא מבין למה כעסו עליהם. ממה שאני ראיתי, הם לא הטרידו אף אחד. לא הבנתי למה במבי ת'אג כעסה, כולם צילמו אחד את השני כל הזמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה שצעק ש"המלך עירום" על הפרוגרסיבים העלובים (ל"ת)
    הבחור תותח 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תתגבר על זה
    עליזה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עברו שלושה חודשים אחרי האירוויזיון. שום דבר לא ישתנה. המשלחות שהתייצבו נגד ישראל לא ישנו את הלך הרוח שלהן. מעכשיו, בואו נתמקד במה שיקרה בשנה הבאה.
    סגור
  • 1.
    נראה לי שאפשר לסיים את פרק עדן גולן לא?
    יורי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זהו. מוצה העניין.
    סגור