תרבות ופנאי

עמיר בניון חושף בכאב: "תקופה קשה, לא יכול לחשוב על לכתוב"

הזמר עמיר בניון חושף לאן נעלם מאז ה-7 באוקטובר: "הייתה תקופה קשה שלא יכולתי אפילו לחשוב על לכתוב. אחרי ה-7 באוקטובר העדפתי לשתוק תקופה"
מערכת ice | 
עמיר בניון בפרסומת השבוע של לוטו (צילום יוטיוב: מפעל הפיס)
עמיר בניון הוא ללא ספק אחד האמנים הכי גדולים שיש במדינת ישראל. מאז ה-7 באוקטובר, הזמר האהוב נעלם מעט מהמסך, ואמש (רביעי) הוא חשף את כל הסיבות לכך ואת התקופה הקשה שעוברת עליו.
בניון התארח בתוכניתה של מרסל מוסרי ב-103FM, לציון 20 שנה לאלבום המופת שלו "ניצחת איתי הכל", שם דיבר על התקופה הקשה שעוברת עליו ועל כך שהפסיק לכתוב שירים לאחרונה בעקבות מצב הרוח הרע שלו לטענתו.
בראיון שערך עם מוסרי סיפר תחילה בניון: "קשה למצוא היום שמחה בדברים גשמיים. מה שמלווה את המצב שלנו כמדינה וכעם זה משהו שגורם למצב רוח קצת להיות שפוף. הייתה תקופה קשה שלא יכולתי אפילו לחשוב על לכתוב. אחרי ה-7 באוקטובר העדפתי לשתוק תקופה. 
כזכור, לאחרונה השתתף בניון במיזם אקווריום של מפעל הפיס, שמארח הופעות חיות במשרדי מועצת הפיס לתרבות ולאמנות בתל אביב. האקווריום הוא פורמט הופעות חדשני שמעניק במה אינטימית ליוצרים בתחום המוזיקה. המנהל האמנותי של הפרויקט הוא לא אחר מאשר גלעד כהנא. בעקבות המלחמה, בפרויקט המרגש שלחו את האמנים לבתי חולים בישראל כדי לשמח את החולים והפצועים ככל האפשר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה