תרבות ופנאי

בעקבות ההצלחה בקופות: זה הסרט הישראלי שמקבל המשך

תוך יומיים בלבד, 80 אלף צופים הגיעו לקולנוע לראות את "גולסטאר הסרט: מרוסקים" בכיכובם של נירו לוי, ליאם גולן ועוד. היצירה מבוססת על סדרת הדוקו-ריאליטי בעלת השם הדומה. מתי יתחילו הצילומים? 
מערכת ice | 
קולנוע (צילום pexels)
"גולסטאר הסרט: מרוסקים" הוא יצירה ייחודית בנוף הישראלי, מדובר אולי בסרט הראשון שנוצר בעקבות סדרת דוקו-ריאליטי. עכשיו, מתברר כי ההימור על הז'אנר החדש השתלם. על-פי פרסום מעריב, הסרט זכה ל-80 אלף צופים תוך יומיים בלבד. כמובן שגם הטיימינג בו הסרט יצא לאקרנים לא מקרי, נערים וילדים רבים יצאו לאחרונה לחופש הגדול ומחפשים פעילויות להעברת הזמן.
בכל זאת, הסרט נמנעה גם מהיכשלות מוחלטת בביקורות, למרות כי רבים ציינו כי מדובר במטרה קלה ללעג. המבקרים השונים נתנו לסרט הישראלי ציונים דיי פושרים אך לא מזעזעים. ההצלחה של הסרט בקופות ובביקורות הובילה להצהרה האחרונה - הסרט הישראלי יזכה לסרט המשך. הסרט הראשון, כאמור, מבוסס על הנחת יסוד דומה לסדרה בעלת אותו השם. חבורת ידוענים נדרשים להיכנס לשגרת אימונים על-מנת ללמוד כדורגל. 
בסרט, חבורת הידוענים, שכוללת בין השאר את נירו לוי, דין מירושניקוב, ליאם גולן (כן, כן, הבן של), מתרסקת באפריקה ונאלצת לשחק במשחק כדורגל על מנת להציל את השבט המקומי. על-פי ההודעה שפורסמה במעריב, הסרט החדש צפוי לצאת להפקה ולהיות מצולם בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה