תרבות ופנאי

בשורה אדירה לחובבי המוזיקה בישראל: זה האירוע שחוזר ובענק

אחרי שהתקיים במתכונת מצומצמת, פסטיבל ערד עושה קאמבק ובגדול. בסוף אוגוסט תחזור העיר ערד לארח את ההפנינג שהפך להיות הסמל של הסאונד הישראלי. על הבמה יופיעו מיטב האומנים ביניהם איתי לוי, אביב גפן ועוד. דוכנים ופעילויות שונות יוקמו באזור. במטרה לפנות לדור הצעיר: מתחם יוטיוברים מיוחד
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
העיר ערד צפויה לארח בסוף החודש הבא את הפסטיבל שהפך להיות מזוהה עם המוזיקה הישראלית. פסטיבל ערד יתקיים השנה בהשתתפות אומנים ישנים וחדשים ויכלול גם פעילויות שונות לילדים, למבוגרים וכל המשפחה. הפסטיבל יתקיים בין ה-19 ל-21 לאוגוסט. 
אביב גפן חוזר לבמת הפסטיבל יחד עם להקת התעויט ויופיע ביום השני. את היום הראשון יוביל הזמר המפורסם איתי לוי עם מופע פתיחה של אור כהן בחגיגה מיוחדת לכבוד ט"ו באב. גם הצמד הוויראלי, נס וסטילה, שהתפרסמו בין השאר בזכות הלהיט "חרבו דרבו" (שגרר גם ביקורת בינלאומית), יופיעו על הבמה. במתחם הפסטיבל יעלו מייצגי רחוב, אומני רחוב, דוכנים ומסיבות רחוב אל תוך הלילה. בשביל הדור הצעיר יוקם "מתחם יוטיוברים" בו ניתן יהיה לפגוש יוצרי תוכן שונים ברשת. 
זוהי השנה ה-42 של הפסטיבל, אבל בשנים האחרונות הוא פעל במתכונת מצומצמת. השנה, הפסטיבל צפוי לארח שוב מספר גדול של אנשים ועל פי ההערכות לאירוע עתידים להגיע 20 אלף אנשים מכל רחבי הארץ. "בשנים הקרובות פסטיבל ערד יחזור לגדולתו", אמר ראש העיר, יאיר מעיין. בעבר שמו של הפסטיבל נקשר עם אירועי האסון בפסטיבל ערד בשנת 1995, בו נמחצו שלושה בין נוער למוות בעקבות עומס קהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה