תרבות ופנאי

יונה קפאח: "לא ידעתי שאני גרה בבניין יוקרה"

הסטנדאפיסטית המוכרת מספרת לעוקבים על שגרת הגינון בבניין מגוריה וטוענת כי הרעש מפריע להרדים את בתה הקטנה: "צריך להצדיק את ה-180 שקלים לוועד בית"
מערכת ice | 
יונה קפאח (צילום צילום מסך כאן 11)
הסטנדאפיסטית יונה קפאח משתפת כי היא סובלת מרעש בלתי פוסק של עבודות הגינון של בניין מגוריה.
בסרטון שהעלתה היום (ראשון) לרשתות החברתיות היא טוענת כי אין יום בו העבודות נפסקות. "כל יום כשאני מרדימה את הילדה, הגנן 'יאללה מסור חשמלי'. אני מבינה שצריך להצדיק את ה-180 שקלים שאני משלמת ועד בית. אבל לא צריך יום כן יום לא, וכשאצלנו לא אז בבניין ממול יש. ניפחו לי את הראש". 
 
@yonakapach

♬ צליל מקורי - Yona Kapach

עוד אמרה קפאח כי כשביקרה בגנים מפוארים באנגליה לא היו עבודות מרובות ורועשות: "
הייתי באנגליה, גני קנזינגטון של המלכה בכבודה ובעצמה, היה פחות רועש שם, פחות גננים עבדו עליו. גמרו אותי, אני גמורה". 
בחורף האחרון נולדה בתה הראשונה בבית החולים בלינסון. קפאח פרסמה תמונות בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה על כל מה שעברה במהלך ההיריון: "סוכרת הריון ואז כולסטזיס שהוביל לאישפוזים, שמירת היריון לחודש שנגמרה בהחלטה ליילוד בשבוע 37 וכמובן לקינוח 30 שעות בחדר לידה, שהסתיימו בניתוח קיסרי. העיקר שאת בריאה. תודה לה' יתברך". קפאח הודתה לבעלה ניסו ואמרה: "האיש שלי היחיד והמיוחד. תשעה חודשים סחבתי ובסוף יצא לי ניסו הבת", כתבה.
כידוע, קפאח הינה קומיקאית, סטנדאפיסטית וכוכבת רשת ישראלית. בנוסף, היא מגישה פינה קומית שבועית בתוכנית הטלוויזיה "ערב עם שי שטרן" והשנה החלה להשתתף באופן קבוע בתוכנית האירוח הסאטירית "מה שתגידו" של כאן 11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה