תרבות ופנאי

פאולה רוזנברג חוטפת בענק: "מה אכפת לך מהמדינה? – תתאדי"

לאחר שהביעה את תמיכתה בהחלטת בג"ץ, פאולה רוזנברג קיבלה תגובה שלילית במיוחד מאחת הגולשות ברשת החברתית "אינסטגרם". פאולה רוזנברג: "ביום שאת תתרמי למדינה רבע ממה שאני תורמת, אולי נתחיל לשוחח. גם אז לא, את יודעת למה? כי את מתבטאת בחוסר כבוד ובצורה אלימה"

מערכת ice |  7
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג, אשת התקשורת ומגישה תוכנית הטלוויזיה בעבר "פאולה וליאון" בערוץ 12, שיתפה את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם" על התגובה השלילית שקיבלה בעקבות תמיכתה בהחלטת בג"ץ בנושא גיוס תלמידי הישיבות לצבא. 
על רקע החלטת בג"צ כי על המדינה לגייס את תלמידי הישיבות לצבא, מיהרה אשת התקשורת המוערכת להביע את תמיכתה בנושא. "משמח ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי המשפט בישראל. ועכשיו נחכה לתגובת הרשות המבצעת המתוקה שלנו, שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה. ולתגובות הרשות המחוקקת הקסומה (הכנסת) שחלק גדול מחבריה שכחו שהם לא הביץ' של הממשלה (המבצעת). יש שופטות ושופטים בישראל! בינתיים", כך כתבה רוזנברג. 
בעקבות כך, פאולה רוזנברג "זכתה" לקבל תגובה שלילית במיוחד מאחת משתמשות הרשת החברתית. "לא עזבת את הארץ?  מה אכפת לך מהמדינה? תתאדי", כך כתבה לה אחת הגולשות. פאולה רוזנברג, מיהרה להתייחס לדבריה החריפים של אותה גולשת ברשת החברתית ואף פרסמה את שמה בסטורי. 
"ביום שאת תתרמי למדינה רבע ממה שאני תורמת, אולי נתחיל לשוחח. גם אז לא, את יודעת למה? כי את מתבטאת בחוסר כבוד ובצורה אלימה, ולכן את ואני לא נתדיין על כלום עד שתתחילי לדבר כמו אישה שמכבדת את עצמה. זה בתנאי שאת לא בוט, כי בזמן האחרון מכונת הרעל באטרף על הפוסטים שלי".
לצד זאת, תקפה רוזנברג את משתמשת הרשת החברתית וכתבה: "מאוד חשוב לה להיות הגרסה הכי טובה של עצמה, כך לפי הכיתוב בפרופיל. אם הגרסה הכי טובה שלה מאחלת לאנשים להתאדות וכותבת באופן כזה וולגרי, אני אפילו לא רוצה לדמיין איך מתבטאת הגרסה הפחות טובה שלה".
בהמשך, חשפה אשת התקשורת הוותיקה את שמה של משתמשת הרשת החברתית ואת ההודעה השלילית שכתבה. "ככה היא הגיבה לפוסט שלי שמברך על פסיקת בג"צ לשוויון בנטל. אם הגרסה הכי טובה שלה מאמינה באפליה ובפרזיטיות, מה נשאר לגרסאות הפחות מוצלחות?". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נמאסה כבר
    אסף לוץ 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל יום כתבה על בעלה ופעם עליה. מה כבר אין נושאים חשובים לכתוב עליהם. הזוג הזה נחמד ,אבל לא מענינים אף אחד. בנוסף לזה שברחו מהמדינה.
    סגור
  • 6.
    איזה תגובות של קנאים
    שי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה ברור שרוב המגיבות כאן הן נשים שלא נראות משהו והביטחון שלהן ברצפה ורואות אישה חזקה ויפהפייה כמו פאולה וכואב להן...
    סגור
  • 5.
    מה זה אמור לעניין? (ל"ת)
    טום 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    החיים הקשים של פאולה
    מממ 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תושבי ארץ הקודש, מפריעים לה לשלוח פוסטים מקפריסין. נאסראללה איים לפגוע בקפריסין ובטח לאון עובד שעות נוספות לבדוק להיכן יברחו גם משם...
    סגור
  • 3.
    ואת מי מעניין מה פאולה חושבת?
    נועה 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל "המשפיעניות" חחחחחחח הן נטולות כל חשיבות אמיתית. החשיבות בעיניהן הוירטואליות בלבד.
    סגור
  • 2.
    כשמירה על עיקרון השוויון גם חילונים צריכים ללמוד תורה ו (ל"ת)
    אני 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אפשר לשאול מה הגב' תורמת?ׁ (לסרס זכרים וקפלן לא נחשב)
    יואב 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    באמת תהינו....
    סגור