תרבות ופנאי

עומר אדם משגע את המעריצים: בדרך לסיבוב הופעות ענק בעיר הזו

עומר אדם מתכנן סבב הופעות חדש אחרי המופעים בפארק הירקון שבתל אביב, הפעם בירושלים. הזמר יודיע בקרוב על הופעה ראשונה בפיס ארנה, ב-5 ביוני, יום ירושלים, כאשר עוד מספר הופעות מתוכננות בהמשך בעיר הבירה
מערכת ice | 
עומר אדם בהופעה בפארק הירקון (צילום פלאש 90/ קוקו)
עומר אדם, אחד הזמרים האהובים בישראל, מתכנן סבב הופעות נוסף אחרי סבב ההופעות האחרון בפארק הירקון שבתל אביב, כאשר הפעם מדובר על סבב הופעות בעיר הבירה של ישראל - ירושלים.
על פי הפרסום הראשון של "מאקו", אדם מתכנן מופע ענק בפיס ארנה שבעיר הבירה, האולם שמארח את משחקיה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים ונמצא בסמוך לאצטדיון טדי. על פי הדיווח, המופע המדובר צפוי להתקיים ב-5 ביוני, יום ירושלים, כאשר ההכרזה על מופע הענק תצא בקרוב, וכך גם מכירת הכרטיסים.
עוד נודע כי מדובר כאמור בסבב הופעות, כאשר הזמר האהוב צפוי לפתוח מספר מופעים נוספים בעיר ירושלים, אך נכון לשלב זה עדיין לא ברור האם הם יתקיימו גם באולם פיס ארנה שבעיר, או בלוקיישן אחר.
כזכור, לאחרונה העלה עומר אדם פוסט מרגש במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו ברקע אירועי יום הזיכרון שהפכו בהמשך לאירוע יום העצמאות, בו כתב בין היתר: "אנחנו המדינה היחידה בעולם שרק שלשום התאחדנו לצפות בעדן גולן שייצגה אותנו בכבוד והתרגשנו כשקיבלנו קולות עצומים מהקהל. יום אחרי אנחנו בוכים, כולנו ביחד על האחים והאחיות הקדושים שנרצחו ונפלו לנו. היום בערב אמורים לחגוג את יום העצמאות של מדינת ישראל".
בהמשך הוסיף כי למרות הכל, אנחנו "העם היחידי שצריך להתנצל, להסביר ולתת תשובות לכל מי שהתאחד נגדנו. מדינת ישראל – קטונתי מלבקר, להבין או לכתוב בכלל משהו ממקומי הפשוט, אבל לדעתי העצמאות שלנו היא שננסה לאוסף את השברים, שנתחבק והכי חשוב שנהיה באחדות. אוהב אתכם, תהיו גאים וחזקים. אין לנו מקום אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה