תרבות ופנאי

עברי לידר עונה למבקרים: "במיוחד בשעות הקשות, מזכיר את הכוח שיש לנו"

מאז שהוכרז כמי שיזכה לכבוד החגיגי במעמד טקס יום העצמאות בהר הרצל, הופעל לחץ כבד על הזמר הידוע. במענה למבקרים העלה פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, כשהוא מצולם לצד שותפיו למעמד המרגש יוסף חדאד נתנאל בוזוליק. "מפגש עם אנשים ערכיים ומיוחדים, שמדגיש את העוצמה שלנו כחברה", כתב לידר
מערכת ice | 
עברי לידר (צילום יוסי אלוני/פלאש 90)
למרות הלחץ הכבד שהופעל כלפיו מאז הוכרז שמו כמי שעתיד להדליק משואה בטקס יום העצמאות השנתי בהר הרצל, החליט הזמר עברי לידר שלא להיענות לקולות המתנגדים - ולהשתתף בסופו של דבר בטקס הרשמי. לידר צפוי להימנות עם מדליקי המשואות, ושיתף הבוקר (חמישי) בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו תמונה מתוך החזרה הגנרלית לטקס. 
כשלצדו משיאי המשואות האחרים יוסף חדאד ונתנאל בוזוליק, שנבחרו להדליק משואה כשניצבו בחזית ההסברה ברחבי העולם, כתב לעוקביו: "מפגש עם אנשים ערכיים ומיוחדים, שמדגיש את העוצמה שלנו כחברה". לידר צירף תיעוד מהחזרות וסיפר: "מזכיר את הכוח שיש לנו בנתינה ואהבה אמיתית לחיים כאן, גם ובמיוחד בשעות הקשות. הטקס הזה הוא האנשים האלה".

"הטקס הזה הוא האנשים האלה". הסטורי שהעלה עברי לידר לחשבון האינסטגרם (צילום מסך: אינסטגרם)
 
לידר שישיא כאמור משואה בטקס הממלכתי בהר הרצל, זכה לביקורות נוקבות מכמה ממעריציו, ביניהם מהקהילה הגאה. הזמרת דנה אינטרנשיונל קראה ללידר לוותר על הדלקת המשואה כל עוד החטופים עוד לא שבו לביתם. גם אורי מגידיש התצפיתנית שנחטפה לעזה, שוחררה ושבה לשרת בצה"ל הגיעה לחזרות של הדלקת הטקס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה