תרבות ופנאי

מעריצי טיילור סוויפט נגד מטא: "פשוט לא אכפת להם"

"פשוט לא אכפת להם": מעריצי טיילור סוויפט שנפלו קורבן להונאת כרטיסים שהתחילה בפייסבוק, יוצאים נגד הרשת החברתית וטוענים שהיא כלל לא פועלת למנוע את התופעה. כל הפרטים
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
בחודש שעבר, הזמרת האמריקאית המצליחה טיילור סוויפט, הוציאה את אלבומה ה-11 The Tortured Poets Departmen (מחלקת המשוררים המעונים). עם יציאתו, האלבום זכה להצלחת חסרת תקדים, במכירות, בנתוני האזנות ובמצעדי המוזיקה ברחבי העולם.
באותו הזמן סוויפט הכריזה על סיבוב הופעות עולמי לרגל יציאת האלבום, שיתחיל בפריז. גם הפעם מעריציה של סוויפט לא אכזבו אותה והכרטיסים לכלל המופעים נמכרו במהירות שיא. לצערנו, עם כל ההצלחה, יש גם צד שלילי בסיפור. 
 
מעריצים של סוויפט בבריטניה, טענו שהפסידו סכומים גדולים, לאחר שנפלו קורבנות להונאות שבוצעו בפייסבוק. על פי הפרטים, הקורבנות הגיבו לפוסטים בפייסבוק שלכאורה נראו תמימים, אשר מציעים למכירה כרטיס לאחת מהופעותיה של סוויפט, אך לאחר ששילמו גילו שמדובר בהונאה. 
לאחר מכן, הקורבנות פנו לפייסבוק, על מנת לדווח להם על המקרה ובשאיפה לעצור את הפושעים ואף למנוע את הקורבן הבא, אך פייסבוק לא השיבה לאף אחת מהפניות שנשלחו.  
חלק אמרו שחברים איבדו מאות פאונד לאחר שהגיבו לפוסטים של הונאה שהציעו כרטיסים לתאריכי סיבוב ההופעות של סוויפט בבריטניה, וכי פייסבוק לא הגיבה לניסיונות מרובים לדווח על הפריצות. על פי הפרטים לא מדובר בתופעה חדשה, על פי ההערכות רק בבריטניה, עולה שסכום הכולל של הונאות הכרטיסים במדינה (ש-90% מהן החלו בפייסבוק), עומד על מיליון לירות סטרלינג. 
אחת הקורבנות, ציינה שלאחר שדיווחה לחברה ואף שלחה למעלה מ-15 מיילים היא לא זכתה למענה הולם: "זה די מרגיז אותי שלא הצלחתי למנוע את המקרה ויותר מזה שלמרות כל המאמצים שלי פייסבוק בכלל לא הגיבה לי. אפילו מצאתי את כתובת המייל של מארק צוקרברג, כמה ימים לאחר ששלחתי לו מייל קיבלתי מייל חזרה בו היה רשום שאין לי הרשמה לשלוח לו מייל. בסופו של דבר, השקעתי כל כך הרבה שעות בסוגייה, אבל מרגיש שפשוט לא אכפת להם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כדאי לעשות תחקיר לפני שמפרסמים משהו
    ממש לא 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התור רץ כבר מעל חצי שנה. היא התחילה בארצות הברית ופריז הייתה ההופעה הראשונה באירופה. זה מסכם 18 שנים של שירים ולא את צאת האלבום החדש ואנשים הזמינו כרטיסים כבר לפני שנה
    סגור