תרבות ופנאי

בן אל תבורי התגבר על הפרידה? זה הצעד המפתיע שהחליט לעשות

בן אל תבורי וסטטיק נפרדו לפני כמעט שנתיים, בפרידה שהפכה לאחד המתוקשרות בעולם הבידור באותו זמן. בתקופה האחרונה סטטיק פיתח את קריירת הסולו שלו, וכעת נראה שתבורי בשל גם הוא לחזור להופיע. אז מתי נזכה לראות אותו על הבמה?
מערכת ice |  1
בן אל תבורי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בן אל תבורי פרץ לחיינו יחד עם השותף (לשעבר) סטטיק, ומאז כיכב על במות ברחבי הארץ – עד הפרידה המתוקשרת שגרמה לנתק דרמטי בתקשורת בין הזמרים. ע"פ פרסום ראשוני של גיל משעלי, הזמר צפוי לחזור להופיע בבמות ערב יום העצמאות אחרי יותר משנה שלא הופיע.
תבורי שחרר כמה שירים מאז הפרידה והוא עובד על המופע שלו. הוא מתוכנן להיות "המופע המרכזי" של חגיגות העצמאות בעיר רמלה, כשהוא ילווה בנגנים ורקדנים רבים. מי שילווה אותו במהלך המופע יהיה די ג'יי מתן דינוביץ'.
 
בריאיון שערך לאחרונה סטטיק לחדשות 12, הוא ציין כי הוא כבר מוכן לחדש את הקשר עם בן אל, והוא אף שלח לו בעבר כמה הודעות (אך לא נענה). "מרגיש שאולי זה לא בשבילו עדיין, מכבד אותו. מרוב שאני מנותק איתו בקשר, אני לא באמת יודע איך הוא עבר את כל הסיטואציה. ואני לא יודע באיזה מצב הוא גם היום", הסביר. עם זאת, הוא טוען כי אין מנוס משיחה עתידית שהשניים ינהלו בנוגע לפרידה, "זה לא יכול להיות אחרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ?
    Amir 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה אמור לעניין
    סגור