תרבות ופנאי

חנן בן ארי עושה את זה בגדול: בעקבות הביקוש - זה הצעד הבא

בעקבות הביקוש להופעתו של הזמר האהוב לקהל משרתי הסדיר והמילואים נפתח מועד נוסף בערב יום העצמאות. חנן בן ארי מודה לחיילים :״את מה שהם נתנו לנו, אף פעם לא נצליח להחזיר"

מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
זו שנה חמישית שהזמר האהוב חנן בן ארי מודה לחיילות, לחיילים ולאנשי המילואים במופע שנתי ביום העצמאות. המופע שצפוי להתקיים השנה ב-14 למאי זכה למועד נוסף בעקבות הביקוש הרב.
המופע הנוסף יתקיים בערב יום העצמאות ב-13 במאי במתחם האקספו בתל אביב כאשר גם אותו יקיים בן ארי בהתנדבות .חנן בן ארי:״את מה שהם נתנו לנו, אף פעם לא נצליח להחזיר, אולי רק לומר תודה״. בדומה למופע הראשון, אירוע זה יהיה בעלות דמי הרשמה סמליים בלבד ובשיתוף פעולה מלא של חברת אל על שתסבסד את מחיר הכניסה כך שכל מלאי הכרטיסים ימכר ב-25 ש״ח לכרטיס בלבד.
 
בצל מלחמת חרבות ברזל המתנהלת כבר יותר משישה חודשים, החגיגות השנה יהיו בסימן איפוק וצניעות. בתל אביב, כמו בערים רבות בישראל, יום העצמאות יצוין השנה ללא מופע הזיקוקים המסורתי והופעות הענק של אמני ישראל. במקום, יתקיימו אירועים מקומיים במתכונת מצומצמת וקהילתית יותר. באתר עיריית תל אביב נרשם: "ההחלטה על צמצום האירועים התקבלה לאות הזדהות עם משפחות החטופים והחטופות ועם כאבן של משפחות השכול. ביטול מופעי הזיקוקים נעשה גם מתוך התחשבות בקהילת הפוסט טראומטיים ובבעלי החיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שנאת חיי (ל"ת)
    יסלח לי אלוהים 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור