תרבות ופנאי

ירדן הראל בעסקה ענקית: זה הסכום המטורף ששילמה על הדירה החדשה

לאחר שמאסה במגורים בדירות מושכרות, החליטה ירדן הראל לרכוש דירה יוקרתית בפרויקט של קבוצת חג'ג' בשכונת בבלי בתל אביב. דירת היוקרה אשר כוללת 4 חדרים ומרפסת שמש גדולה עלתה להראל 5 מיליון שקל

מערכת ice |  3
ירדן הראל (צילום דור שרון)
ירדן הראל, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, אשר מרבה לחשוף את עוקביה ברשתות החברתיות על כל פרט ופרט בחייה המעניינים, החלה בצעד חשוב ורכשה דירה בפרויקט דירות היוקרה של קבוצת חג'ג' אשר ממוקם בשכונת בבלי בתל אביב. 
על פי הפרסום של אתר החדשות "וואלה", דירת היוקרה שרכשה ירדן הראל כוללת ארבעה חדרים ומרפסת שמש גדולה. על כל הטוב הזה, שילמה מגישת הטלוויזיה המפורסמת 5 מיליון שקלים. הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה המצליחה צפויה לעזוב את דירתה המושכרת ולעבור לדירה החדשה שקנתה ממיטב כספה כבר בחודשים הקרובים. 
כידוע, ירדן הראל הפכה לאם יחידנית לאחר שהיא ועומרי שלום, בעלה לשעבר החליטו על להתגרש. לאחר שנישאו בשנת 2009 והביאו בשנת 2020 תאומים באמצעות אם פונדאית, בשנת 2021 השניים הכריזו על פרידה. לפני שנתיים, ירדן הראל ועומרי שלום התגרשו באופן רשמי. בימים אלו, הראל מנהלת מערכת יחסים עם יוסי יהושוע, הידוע ככתב הצבאי של ידיעות אחרונות. 
 
השניים בילו זמן ארוך יחד לאחר שהסכימה להצעתו לבקר פצועים בבית החולים ובכך מצאה עצמה בשיחה עמוקה עימו בנסיעה משותפת.  בריאיון לאתר "ynet", אמרה הראל על יוסי: "יוסי החזיר לי את הצבע ללחיים בתוך התקופה הקשה והמדכדכת הזו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מהאינסטה בייבי! (ל"ת)
    אחד שיודע 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מהיכן הכסף?
    ל.מ 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ככה זה היום- כסף קל רק מפרסומות לפי כמות עוקבים..וכשאתה שם עצמך במרכז - רק הכסף חשוב.ואתה רובוט פרסומות ...
    סגור
  • 1.
    חחח
    יוסי 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי זה מעניין
    סגור