תרבות ופנאי

מיכאל אלוני בחשיפה מפתיעה: זו הזוגיות החדשה של השחקן בן ה-40

השחקן מיכאל אלוני חשף זוגיות חדשה במהלך הפרמיירה לסרט "We Were The Lucky Ones", בו הוא מגלם את אחד התפקידים הראשיים. ליטל פרידמן בת ה-28 היא בת הזוג החדשה שלו, והיא בילתה לצידו במהלך החודשים האחרונים
מערכת ice | 
מיכאל אלוני (צילום בלאק פוקס)
השחקן מיכאל אלוני עבר בתקופה האחרונה להתגורר מעבר לים, כאשר השתתף בצילומי הסרט "We Were The Lucky Ones", בו הוא מגלם את אחד התפקידים הראשיים. הסדרה תשודר בענקית הסטרימינג Hulu, לצד שחקנים ישראליים נוספים. אלא שהפרט המעניין ביותר דווקא לא נוגע בסדרה – אלא בזוגיות החדשה שהוא חשף לעיני המצלמות.
ליטל פרידמן בת ה-28 הצטלמה לצידו של אלוני במהלך הפרמיירה לסרט, והיא מבלה לצידו במהלך החודשים האחרונים. חשוב להגיד כי במהלך הצילומים לסדרה הוא הכיר גם את בת זוגו הקודמת – רוני זולר שהייתה אז בת 21 בלבד. כמו כן, בסרט ישתתפו גם שחקנים מוכרים נוספים כמו ליאור רז, עמית רהב וכן גם השחקנית היהודייה ג׳ואי קינג.
אם במקרה תהיתם איפה השחקן כיכב בשנים האחרונות, נזכיר כי בשנת 2020 הועלתה העונה השלישית של הסדרה "שטיסל", בה הוא השתתף. בנוסף, בשנת 2021 השתתף בסדרה "מלכת היופי של ירושלים", ובעונה השנייה של "פמת"א". בשנת 2022 השתתף בסרט "אוהב אותך צ'ארלי" לצד כוכבים כמו אליעד נחום ונועה קירל, שניים מהזמרים המובילים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה