תרבות ופנאי

בגיל 74: שלמה ארצי עושה את זה לראשונה מאז 1986

אחרי חצי שנה קשה שעברה על מדינת ישראל, גם על ארצי עצמו שאת מרבית החודשים מאז ה-7.10 העביר בבתי עלמין, בשבעות וחיזק משפחות של חטופים ונרצחים, הוא רוצה להופיע לעיני למעלה מ-50 אלף איש, כבר בקיץ הקרוב במקום הכי גדול שאפשר
מערכת ice | 
שלמה ארצי (ארכיון) (צילום יוסי זליגר/פלאש 90)
אוהבים את שלמה ארצי? בקרוב אולי תוכלו לראות אוו מופיע בפארק הירקון. על פי פרסום ראשון במאקו, הכוכב בן ה-74 מעוניין לפתוח קופות למופע ענק בפארק, זאת אחרי שכבש בקלות את היכל התרבות בתל אביב, אמפי שוני וקיסריה.
אחרי חצי שנה קשה שעברה על מדינת ישראל, גם על ארצי עצמו שאת מרבית החודשים מאז ה-7.10 העביר בבתי עלמין, בשבעות וחיזק משפחות של חטופים ונרצחים, הוא רוצה להופיע לעיני למעלה מ-50 אלף איש, כבר בקיץ הקרוב במקום הכי גדול שאפשר.

ארצי עדיין בבדיקות ראשונות לקראת מופע כזה והדרך עוד ארוכה עד ההודעה הרשמית, על פי מאקו. הוא הופיע בפעם האחרונה בפארק הירקון, לפני כמעט 40 שנה, בשנת 1986, הוא רצה להעלות מופע כזה בשנות ה-2000 אבל לא צלח בגלל מו"מ שכשל עם נותני חסות.
ארצי אמר בתקופת המלחמה: "העיניים שלי ושל כולנו מלאות דמעות כבר כמה ימים. דמעות של הזדהות על האבדן הקשה מנשוא. זה פשוט בלתי ניתן לתיאור במילים, ואני פתאום נזכר שרק לפני שלושה שבועות הופענו בעוטף, באצטדיון בשדרות. והמון מכם היו שם, וזה היה שמח ואופטימי... לא ייאמן. זה רגע שמחייב את כולנו בהמון כוח, נחמה, כאב ונחישות, ויש לנו את זה. ואנחנו ביחד נתגבר וננצח. כן, יש לנו את זה. אנחנו, הישראלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה