תרבות ופנאי

אורן להב במתקפה על סתיו קצין: "משפילה בלייב, מי את בכלל?"

אורן להב העלה לאחרונה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, ובו הסביר כי המיזם של כוכבת האח הגדול סתיו קצין אשר עוסק בחרמות הוא לא במקום, בטענה שהיא בעצמה "משפילה בשידור חי". עוד הוא הוסיף כי קצין אינה עוברת חרם, וכי אין לה את הלגיטימציה לטעון זאת
מערכת ice | 
אורן להב (צילום מתוך אינסטגרם)
אורן להב, אשר זכה להכרה משמעותית בתקופה האחרונה בעקבות סרטונים שהעלה לרשתות החברתיות, התייחס למיזם של כוכבת האח הגדול סתיו קצין שעוסק בחרמות ובשנאת חינם, ותקף אותה בסרטון שהעלה לסטורי: "איך את עוברת חרם ברשתות החברתיות אם את מעבירה אותו בעצמך?".
להב למעשה טען כי קצין היא זו שהתנהגה באופן בריוני כלפי מתמודדים אחרים באח הגדול, ואמר: "את מעבירה חרם בעצמך באמצעות זה שאת מעלה התכתבויות שלך עם דיירים שאת משפילה בשידור חי, בלייב”. עוד הוסיף: "את משפילה את הזוכה כי את לא זכית. בואי תעני לי עד כמה שאלות מאוד ברורות: איפה את נמצאת? את לא עוברת שום חרם, אני עברתי חרם, מי את בכלל שתמציאי דברים ותהפכי אותם מהקשרם, ותשפילי אנשים מול כולם".
לסיכום הוא התייחס לעובדה כי בני נוער רבים בישראל סובלים מבעיות דימוי עצמי, והסביר: "את קוראת למותג שלך ברבי, יש בנות ובנים שיש להם בעיות השמנה. מי את שתקבעי להם מהו מודל היופי? נמאס לי מהשטויות האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה