ויראלי

אורן להב בהלם: כוכבת הרשת זועמת עליו - "מה זה הלכלוך הזה?"

כוכבת הרשת ספיר מיכאלי המוכרת בשמה "ספיר רונדלים", תקפה את אורן להב ברשת החברתית טיקטוק, לאחר שנודע לה כי הוא טען בכתבה לעיתון "מעריב" שהיא קיללה אותו. כוכבת הרשת: "הוא ליטרלי יוצא עליי בכתבה, מאיפה האומץ הזה?"
מערכת ice | 
אורן להב (צילום מתוך אינסטגרם)
כוכבת הרשת ספיר רונדלים (ספיר מיכאלי), אשר התפרסמה לאחר שביצעה גרסה משעשעת ללהיט של הזמר סטטיק (לירז רוסו) הנקרא "רונדלים", פרסמה אתמול (רביעי) סרטון חריף במיוחד נגד כוכב הטיק טוק שאיתו נהגה לשתף פעולה, אורן להב.
בסרטון שהעלתה לרשת החברתית טיקטוק, סיפרה ספיר רונדלים בכאב כי חמה (אביה של בעלה), קרא כתבה בעיתון "מעריב" על כוכב הרשת אורן להב, שבה הוא טען כי היא התנהגה אליו בצורה לא יפה ואף נהגה לקלל אותו. "שמישהו יסביר לי למה אני צריכה שאבא של בעלי, יבוא אליי ויגיד לי: 'ספיר קראתי כתבה, למה אורן, הילד שהיינו מארחים אצלנו, מספר שאת קיללת אותו?".
כוכבת הרשת המשיכה לשתף את עוקביה ברשת החברתית וציינה כי חמה לא מבין ומכיר את עולם הטיק טוק, אשר נחשב לזירה שלעיתים היא עוקצנית ורעילה עבור כוכבי רשת. "ביקשתי ממנו להבין במה מדובר".
 
@sapirmichaeli_ כתבה בעיתון מעריב על שקרים???בחייאת???#foryou #ספירמיכאלי ♬ צליל מקורי - ספיר מיכאלי
"אורן עשה כתבה במעריב, ושם הוא דיבר ואמר עליי כל מיני דברים. עכשיו, עבר המון המון זמן". לטענת ספיר, להב לא מרפה לתקוף אותה על אף שהעניקה לו יחס חם כשהיו מיודדים: "בהתחלה, זה התחיל כסרטון טיק טוק שהוא עשה עליי ועכשיו אני צריכה גם להסביר לאבא של בעלי על העניין. בא אלינו כל הזמן ואירחנו אותו ונתנו לו לאכול ודיברנו אליו כאילו הוא משפחה... אגב גם המשפחה שלי הכירה אותו. כולם התייחסו אליו תמיד הכי יפה שיש".
כוכבת הטיקטוק המפורסמת המשיכה להביע את כאבה בנושא ואמרה: "הוא ליטרלי יוצא עליי בכתבה, כאילו מה חיים חסרות לך כתבות? מאיפה האומץ הזה? אנשים מנצלים את זה שיש לי לב טוב ואני מן הסתם לא אתבע אותו על הוצאת דיבה או לשון הרע, אני לא אעשה את זה".
בסוף הסרטון, מספרת על מעשיו של להב נגדה, ספיר מציינת כי אותה כתבה מהווה נטל נפשי עליה: "זה משפיע עליי, אני מרגישה שזה מבאס אותי. מה זה הלכלוך הזה? מה זה הרמות האלו? למה אני צריכה להתעסק בדברים האלה?".
"אני במקום אחר, אני כל כך שמחה על המקום שאני נמצאת בו. מה עשיתי רע למישהו. לא ידעתי מה להגיד לחמי, אמרתי תקשיב כנראה שמדריכים אותו להגיד את זה על מנת שהוא יקבל במה ויקבל כתבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה