תרבות ופנאי

עדן גולן משדרת עסקים כרגיל: זה הצעד שעשתה לקראת האירוויזיון

הזמרת התייצבה היום באולפן לצורך הקלטת השיר החדש "Hurricane", ששוכתב בהשראת השיר המקורי שנפסל: "October Rain". עפרי גופר, יו"ר הוועדה המקצועית לבחירת השיר: "אנחנו משוכנעים שלצד הלחן החזק והביצוע העוצמתי של עדן – אירופה והעולם לא יוכלו להישאר אדישים לשיר"
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
העסקים ממשיכים כרגיל: עדן גולן, הנציגה הישראלית לאירוויזיון 2024 אשר שיתקיים במאלמו שבשוודיה, סיימה היום (ראשון) להקליט את השיר הנבחר לאירוויזיון, Hurricane, שנכתב על ידי קרן פלס, אבי אוחיון וסתיו בגר, על בסיס הלחן שנכתב לשיר המקורי October Rain.
השיר החדש, שבחרה היום הוועדה המקצועית לבחירת השיר לאירוויזיון, עוסק באישה צעירה הנחלצת ממשבר אישי, והוא ייחשף לראשונה בראשון הקרוב, 10.3 ב-21:30 בכאן 11, כאן BOX ובכל הפלטפורמות של כאן.
הועדה המפקחת לאירוויזיון צריכה לאשר את תוכנו של השיר החדש, וזאת לאחר שכבר פסלה באופן לא-פורמאלי את שני השירים שהוגשו לידיה מטעם ישראל, משום שלדברי חבריה "הם נושאים מסרים פוליטיים". אם השיר החדש, שעוסק כאמור בשבר אישי, ייפסל אף הוא – בפני ישראל תעמוד אפשרות לערער על ההחלטה.
עפרי גופר, יו"ר הוועדה המקצועית לבחירת השיר: "אנחנו משוכנעים שלצד הלחן החזק והביצוע העוצמתי של עדן – אירופה והעולם לא יוכלו להישאר אדישים לשיר".
עדן גולן, נציגת ישראל באירוויזיון:" זו שנה אחרת ושונה, ואנחנו מתמודדים עם דברים שלא התמודדנו איתם בשנים קודמות. חשוב לי יותר מתמיד לייצג בכבוד את המדינה שלי ואם זה יקרה אעבוד הכי קשה כדי לדעת שמהצד שלי עשיתי את כל מה שאני יכולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה