תרבות ופנאי

אלין גולן חושפת בכאב: "היה לי קשה לצאת מהבית" | צפו

ביום עיון מיוחד שנערך בכנסת על ידי משרד החינוך לציון 75 שנים לכינון הכנסת, נכחה הזמרת והשחקנית אלין גולן וסיפרה על תחושותיה נוכח אירועי ה-7 באוקטובר. אלין גולן: ״קיבלתי את זה כהפתעה ובום מטורף לתוך החיים"
מערכת ice |  1
אלין גולן (צילום אינסטגרם alin_golan@)
הכנסת ומשרד החינוך קיימו היום (רביעי) יום עיון מיוחד בנושא מנהיגות צעירה בזמן מלחמה לציון 75 שנים לכינון הכנסת. בכנס המיוחד נכחו יו״ר הכנסת אמיר אוחנה, השר חילי טרופר, יו״ר וועדת החינוך התרבות והספורט ח״כ יוסף טייב, מנכ״ל משרד החינוך מאיר שמעוני וכ-300 יושבי ראש וסגני יושבי ראש מועצות תלמידי מכל רחבי הארץ. 
בפאנל שהתקיים בהשתתפות בני נוער, עסקו הנוכחים בהשראה של יוזמות נוער חשובות שנערכו במלחמה הנוכחית. אלין גולן, בתו של הזמר אייל גולן, אשר מתחזקת קריירת משחק ומוסיקה מתוקשרת, נכחה אף היא בכנס המיוחד.
גולן, שזכתה השנה בפרס פריצת הקהל בטקס נבחרי השנה במוסיקה של ישראל בידור, השתתפה בפאנל של בני הנוער. בתו של הזמר המפורסם, נשאלה איך חוותה את אירועי השבעה באוקטובר ואיך התחברה לאירועים אלו דרך עשייה?.
בעקבות כך, ענתה גולן: ״קיבלתי את זה כהפתעה ובום מטורף לתוך החיים. היה לי קשה לצאת מהבית ולעשות אבל מתוך הקושי והכאב מה שהרים אותי זה העשייה ולצאת ולראות וללכת למפונים וחיילים״.
בהמשך דבריה, גולן סיפרה לנוכחים כי אחת התוכניות שלה לעתיד הוא השירות הצבאי. "מאוד חשוב לי להתגייס, זה רגע שאני מאוד מצפה ומחכה לו. אנחנו צריכים להמשיך לפזר את אהבת החינם ולהילחם על החזרת החטופים״.
הזמרת הצעירה ציינה כי אחד המסרים החשובים שיש להדגיש בפני בני הנוער הוא את  נושא האחדות: "אנחנו כבני נוער צריכים לשדר אחדות ברשתות החברתיות ואת זה שאנחנו ביחד כדי לנצח את האויב. אנחנו צריכים לפעול ולהשמיע את הקול שלנו כי הכוח בידיים של בני הנוער״.
כידוע, הזמרת הצעירה הוציאה לפני שבועיים שיר חדש בשם "אין לי מקום". גולן סיפרה בכנסת כי השיר מבוסס על סיפורו של אחד החטופים שמוחזקים על ידי מחבלי חמאס: "הגיע אלי הסיפור של החטוף אלכס שנחטף מהנובה. מיכל אשתו בחודש מתקדם להריונה והסיפור שלה חדר לי ללב. אחרי המפגש איתה השיר שלי קיבל משמעות אחרת בעיניי וידעתי שזה יהיה על זה״.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה ילדים מקסימים יש לאייל ואילנית
    אד 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלין תבורכי את מדהימה
    סגור