קריפטו

רעידת אדמה: הביטקוין יזנק ל-55 אלף דולר? כל התרחישים

ימיו של המטבע המוביל בשוק הקריפטו נראים בטוחים מתמיד. ההערכה כי שווי השוק כולו עומד לשלש את עצמו עד שנת 2030. על פי הערכת אנליסטים, עד סוף הרבעון הראשון הוא צפוי לזנק ביותר מ-10,000 דולר. הפוטנציאל טמון ברגע שהרשות לניירות ערך בארה"ב תספק אישור לקרן BTC הנסחרת בבורסה
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום pixbay edit ice)
העתיד של הקריפטו עדיין נראה מזהיר. חברת Allied Market Research פרסמה דוח לפיו שווי השוק של מטבעות הקריפטו עומד לשלש את עצמו עד שנת 2030, ולהגיע לסכום עתק של 4.94 מיליארד דולר. מה מתדלק את המערכת? על פי הדוח, זהו המוקד של מטבעות קריפטוגרפיים בהעברה ותשלומים גלובליים - או במילה אחת, שירות.
 
על פי כל ההערכות, מטבעות קריפטוגרפיים מתכוננים להיות שחקן גדול בעתיד הפיננסים העולמיים עוד כשבע שנים מהיום. עם זאת, בטווח הקרוב, המשקיעים להוטים לדעת מה צפוי ב-2024. הביטקוין הוכיח את הפוטנציאל לתשואות משמעותיות. מנכ"ל גרייסקייל מייקל זוננשיין אופטימי לגבי ביטקוין, כאשר להערכתו ברבעון הראשון של 2024 ערכו עשוי להאמיר לכדי 55,000 דולר.
הפוטנציאל טמון ברגע שרשות ניירות הערך של ארה"ב (SEC) תספק אישור לקרן BTC הנסחרת בבורסה (ETF). בראיון שערך לאחרונה עם סוכנות הידיעות CNBC, הדגיש את האופטימיות הרווחת בשוק. לדבריו, מספר לא מבוטל של משקיעים קופצים על עגלת הביטקוין ומשלבים אותו בתיקים שלהם. מעורבותם תפתח הזדמנויות עבור חלק משמעותי מקהילת ההשקעות.
 
אנליסט Crypto Wizard פרסם בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר), צניחה פוטנציאלית במחיר הביטקוין מתחת לסף של 40 אלף דולר בשבועות הקרובים. על פי הפרסום, במקרה של סטייה כלשהי מהתחזית הזו, נקודת הקצה עלולה להגיע ל-46 אלף דולר. למרות התנודות לטווח הקצר, היעד הכולל שלהם עומד על 55 אלף דולר למחיר ביטקוין עד הרבעון הראשון של 2024.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה