קריפטו

"הביטקוין יעלה ב-400% ויגיע ל-200 אלף דולר"

אנליסט הקריפטו דייב הגל שיתף תחזית עבור מטבע הביטקוין ומאמין כי הוא יכול לעלות עד ל-200 אלף דולר בשנת 2025, תחזית זו מתבססת על ניתוח טכני אותו ערך, בנוסף לכך מאמין האנליסט כי הביטקוין עדיין יכול לחצות את רף ה-69 אלף דולר עד סוף השנה
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום shutterstock)
אנליסט הקריפטו דייב הגל שיתף תחזית עבור המטבע הגדול בשוק הקריפטו, הביטקוין ומאמין כי הוא יכול להגיע עד ל-200 אלף דולר בסוף שנת 2025. תחזית זו של הגל מתבססת על ניתוח טכני אותו פרסם. לפי דעתו של הגל תחזית זו עשויה להתרחש בין סוף סוף 2024 ל-2025.
בנוסף לכך חזה הגל כי הביטקוין יכול להגיע לשיא חדש לפני שהשנה תיגמר, זאת בהתבסס על גרף אותו שיתף וחזה כי הוא יכול להגיע ל-69 אלף דולר השנה. למרות שאנו בחודש האחרון של השנה נראה כי הגל עדיין לא ויתר על התחזית מכיוון שלאחרונה הוא שיתף שוב מעודכן שהראה כי הביטקוין עדיין יכול להגיע לרמה כזו לפני סוף 2024.
מטבע הביטקוין חצה לאחרונה את רף ה-41 אלף דולר והוא ממשיך בריצה שלו קדימה, דבר זה הביא לעלייה במשקיעי שוק הקריפטו ובעיקר לביטקוין. לפי הערכות התחנה הבאה של הביטקוין הוא שבירת רף ה-44 אלף דולר. שווי השוק שלו נאמד כיום בסכום של מעל 817 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה