קריפטו

חיים אתגר חושף את נוכל הקריפטו: "עבד עליי ב-20,000 שקל"

עוקבים של מגיש קשת 12 כתבו לו: "הוא השתמש בכדי למשוך אנשים לנוכלות שלו דרך מודעות ממומנות במשך חודשים ניסיתי להבין מי זה, כמה עוקבים ולקוחות ושלחו לי עוד מאז את בסרטונים שלי ללא אישורי שלי כמעט נפלו בפח"
מערכת ice | 
חיים אתגר חושף את נוכל הקריפטו (צילום מסך קשת 12, unsplash)
האיש של פי הפרסום בדף האינסטגרם של חיים אתגר הציג את עצמו כבעלים של חברת השקעות קריפטו, ממשיך לככב ברשתות החברתיות והמגיש של קשת 12 הראה תגובות שקיבל לגביו ועל סכומי הכסף שלכאורה עקץ ממשקיעים תמימים.
בהודעה שקיבל מסר אחד העוקבים שלו: "זה הבחור שהונה אותי!! מי שדיברתי איתך עליו", אתגר ביקש לדעת: "בכמה?", אותו עוקב השיב בלי להתבלבל: "8,000", בסטורי נוספים שהעלה כתב אתגר: "עוד קורבן של נוכל הקריפטו".
כמו כן, אתגר צירף שתי הודעות שקיבל: "היי חיים מה שלומך? ראיתי את הסרטונים שהעלת על נוכל הקריפטו. אני קורבן שלו גם אך בצורה אחרת. הוא השתמש (מצרפת לך כאן) בכדי למשוך אנשים לנוכלות שלו דרך מודעות ממומנות במשך חודשים ניסיתי להבין מי זה, כמה עוקבים ולקוחות ושלחו לי עוד מאז את בסרטונים שלי ללא אישורי שלי כמעט נפלו בפח. הדרכון המזוייף שלו!".

אחר כתב: "שלום חיים אתגר, רציתי רק להגיד שגם אני נפלתי עם הנוכל קריפטו הזה בהתחלה לא היו סירטונים כאלה זה היה יותר קשה לזהות את הנוכלות הוא הצליח לעבוד עליי במעל ל-20 אלף שקל ניסתי לראות איך לתפוס אותו הכסף הזה היה אמור ללכת ללימודים וראיתי שיש אופציה להכפיל את הכסף של דרך כריית ביטקויין והוא גם זייף שיחות של וואטאפ עם אנשים שכאילו עברו אצלו גם את המסלול וכבר קיבלו את הכסף בגלל שהייתי כול כך פזיז לא שמתי לך לעקיצה הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה