קריפטו

הפיקוח על המיסים בשוק הקריפטו יגדל? ההצעה שמעוררת סערה

הצעה חדשה שעלתה לקונגרס האמריקאי, מבקשת להגביר את הפיקוח על מיסים משוק הקריפטו על ידי דו"ח מיוחד. ההצעה החדשה התקבלה בדעות מעורבות והצליחה לעורר סערה
מערכת ice | 
ג'ו ביידן והקריפטו (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock, unsplash)

בארצות הברית נעשים כל הזמן מאמצים להסדיר את שוק הקריפטו במיסים, ולקרב אותו צעד אחד קדימה לשוק מפוקח יותר. הצעה חדשה שעלתה בקונגרס מבקשת להגביר את הלחץ ולהקשות על אזרחים שיש בידם מטבעות קריפטו, לשלם מיסים על כך.

על פי ההצעה החדשה, סוחרים בשוק הקריפטו וכל מי שבבעלותו נכסים דיגיטליים, יצטרך לדווח מידע חדש על היקף המכירות שהוא מבצע בעזרת המטבעות הדיגיטליים. המידע החדש יוגש בצורת דו"ח למחלקת שירות הכנסות הפנים שנמצאת תחת סמכות משרד האוצר האמריקאי.
 


בתעשיית הקריפטו האמריקאית התגובות מעורבות, קריסטין סמית', מנכ"לית ארגון "בלוקצ'יין" אומרת כי: "אם המהלך החדש יבוצע בצורה טובה, הוא יכול לעזור למשתמשי קריפטו לספק מידע בסיסי וחיוני על מנת שיוכלו לשלם מיסים בצורה המדויקת ביותר, ומבלי להסתבך עם רשויות החוק."

מנגד, מילר לוין, מנכ"ל קרן החינוך "דפי" שמתעסקת בהנגשת מושגי הכלכלה טוען כי: "ההצעה הנוכחית מבלבלת ומטעית. היא מנסה להנחית רגולציות חדשות בצורה אגרסיבית מדי, במקום שבו לא היו כל כך הרבה עד היום."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה