קריפטו

סינגפור עם פריצת דרך בתחום רגולציית הקריפטו: אלו התקנות החדשות

מנפיקי מטבעות יציבים, המבקשים לקבל אישור רגולטורי בסינגפור, חייבים לעמוד בדרישות מסוימות הקשורות ליציבות ערך, הון והון פדיונות. המטבעות היציבים חייבים להחזיק בהון בסיס מינימלי של מיליון דולר סינגפורי (740,000 דולר אמריקאי) ולספק פדיון תוך לא יותר מחמישה ימי עסקים מרגע הבקשה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
הרשות המוניטרית של סינגפור (MAS) חשפה את מסגרת התקנות שלה להסדרת הרגולציה של מטבעות קריפטו יציבים (Stablecoins), בהמשך להתייעצות ציבורית בנושא, אותה ערכה באוקטובר אשתקד. מטבע יציב הוא כזה שצמוד לערך של מטבע פיאט, דולר אמריקאי למשל, כלומר עם יחס המרה של 1 ל-1 ועם תנודתיות זניחה.
התקנות של הבנק המרכזי במדינה יחולו על מטבעות יציבים של מטבע יחיד הצמודים לדולר הסינגפורי או לכל מטבע של מדינות ה-G10, בין היתר הדולר האמריקאי, האירו והפאונד הבריטי.
מנפיקי מטבעות יציבים, המבקשים לקבל אישור רגולטורי בסינגפור, חייבים לעמוד בדרישות מסוימות הקשורות ליציבות ערך, הון והון פדיונות, כך קבעה ה-MAS בהודעה שפרסמה היום (שלישי). המטבעות היציבים חייבים להחזיק בהון בסיס מינימלי של מיליון דולר סינגפורי (740,000 דולר אמריקאי) ולספק פדיון תוך לא יותר מחמישה ימי עסקים מרגע הבקשה. השלוחה הסינגפורית של מנפיקת המטבעות יציבים Circle השיגה רישיון לשירותי אסימוני תשלום דיגיטליים מה-MAS ביוני האחרון.
בעולם, מספר רשויות עברו או נמצאות כרגע בתהליך של הקמת מסגרות רגולטוריות עבור המטבעות היציבים. בארה"ב, הקונגרס דן הצעת חוק למסגרת כזו בימים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה