קריפטו

הצעד החריג שעשתה ארצות הברית נגד שוק הקריפטו

הרשות לניירות ערך האמריקאית נגד שוק הקריפטו: לאחר שהגישה תביעה נגד בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, כעת היא גם הגישה בקשה לבית המשפט הפדרלי להקפיא את נכסי החברה
מערכת ice | 
ג'ו ביידן והקריפטו (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock, unsplash)
הרשות לניירות ערך בארצות הברית נגד הנכסים של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם - בייננס. הרשות הגישה בקשה לבית המשפט הפדרלי להקפיא את נכסי החברה. הרשות עוד ציינה כי ברשות בורסת הקריפטו, נכסים בשווי ענק של 2.2 מיליארד דולר. 
בנוסף לכך, הרשות לניירות ערך האמריקאית גם הגישה תביעה נגד בייננס. הרשות טענה כי חברת הקריפטו הפעילה פלטפורמת מסחר לא חוקית וגם עשתה שימוש לרעה בכספים של הלקוחות שהשקיעו בה.
על פי ציטוט שהובא מ"כלכליסט", נכתב במכתב התביעה של הרשות לניירות ערך האמריקאית נגד בורסת הקריפטו: "הנתבעים העשירו את עצמם במיליארדי דולרים תוך העמדת נכסי המשקיעים בסיכון משמעותי, הם הונו משקיעים קמעונאיים ומוסדיים בנוגע לבקרה ומעקב לכאורה על מסחר מניפולטיבי בפלטפורמת Binance.US, שלמעשה לא היו קיימים".
בנוסף לביננס, הרשות לניירות ערך האמריקאית גם הגישה תביעה גם בורסת המסחר קוינבייס. עקב כך, מניית החברה צנחה ב-12%. הטענה של הרשות לניירות ערך האמריקאית היא שקוינבייס פעלה כברוקרית, הרשות גם דרשה לרסן את קוינבייס לצמיתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה