קריפטו

למרות המשבר בקריפטו - מנכ"ל ריפל "מאוד אופטימי"

בראד גארלינגהאוס הדגיש את החזון היומיומי של החברה, הכולל התמקדות בפוטנציאל ארוך הטווח של השירות למטבעות קריפטוגרפיים, ושיתוף פעולה עם אנשים בעלי דעות דומות
מערכת ice | 
מטבע הריפל (צילום pexels)
מנכ"ל ריפל, בראד גארלינגהאוס, אומר שהוא "מאוד אופטימי" לגבי מסלול החברה תוך כדי שתעשיית הקריפטו יוצאת מאחד התקופות הקשות ביותר שהשוק חווה. הוא מדגיש את החזון היומיומי של החברה, הכולל התמקדות בפוטנציאל ארוך הטווח של השירות למטבעות קריפטוגרפיים ושיתוף פעולה עם אנשים בעלי דעות דומות.
גרלינגהאוס אמר בציוץ בטוויטר: "כשיצאתי מאחד מחורפי הקריפטו הקרים ביותר עד כה, אני מאוד אופטימי לגבי המסלול של ריפל. כל יום אנחנו חושבים על ההזדמנויות ארוכת הטווח של שירות קריפטו, שמים את הכסף/המוח שלנו מאחורי המשימה הזו, ולכוון לשיתוף פעולה עם אנשים שחולקים את החזון הזה".
מנכ"ל ריפל הגיב לחדשות על הרכישה האחרונה של העסק שאותה הוא מתאר כמסיבית. ריפל הודיעה על תוכניתה להשתלט על שוק החזקות הקריפטו עם רכישת Metaco, ספקית שוויצרית של טכנולוגיית שמירת נכסים דיגיטליים וטוקניזציה.
עם הרכישה ריפל תרחיב את מגוון הפתרונות העסקיים שלה על ידי מתן הטכנולוגיה ללקוחות לשמירה, הנפקה והסדר של כל סוג של נכס קריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה