קריפטו

האם משבר הבנקאות בארה"ב יפגע בתחום הקריפטו?

מומחים מעריכים כי התעשייה תספוג הפסדים בטווח הקצר, אך קיימת הזדמנות לבנקים וחברות קטנות וחדשניות למלא את החור שנוצר ולהציע את שירותי הגישור שלהם
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
המערכת האקולוגית של הקריפטו נבנתה על האמונה שאף ישות אחת, כלומר בנק, לא צריכה להיות אחראית על הכספים של אדם אחד, אבל עד שזה יהפוך למציאות, הבנקאות המסורתית תצטרך כנראה לשמש גשר בין מימון ריכוזי למימון מבוזר.
לפיכך, קריסתם של בנק סילברגייט, בנק סיליקון ואלי (SVB) ובנק Signature, שכולן היו היו מושקעות מאוד בעולם הקריפטו, בהחלט יגרום לכאבי ראש לתעשייה בטווח הקצר מכיוון שחברות קריפטו רבות יחפשו שותפים בנקאיים חדשים שיכול להיות שלא ירצו אפילו להתעסק במטבעות דיגיטליים בזמן הקרוב.
"בינתיים, לא ברור אילו מוסדות פיננסיים חדשים ישתפו פעולה עם חברות הקריפטו", אמר איליה וולקוב, מנכ"ל ומייסד שותף של YouHodler, פלטפורמת פינטק בינלאומית המספקת מגוון שירותי קריפטו ו-Fiat Web3, בראיון ל-coindesk. 
"לתעשייה נגמרות כרגע האפשרויות וצריך לטפל בזה בהקדם כדי למנוע בעיות נוספות", הוסיף וולקוב וציין כי זה יגרום לכמה תגובות עקב חשש בקרב המשקיעים. עם זאת, הוא הסביר כי בטווח הארוך לא תיפגע תעשיית הקריפטו, שכן סביר להניח שיהיו בנקים קטנים אחרים שירצו לתת שירותי גישור.
"נזילות קריפטו צפויה לספוג מכה בטווח הקצר, אבל זו הזדמנות עבור בנקים מאתגרים חדשניים להתקדם ולתפוס את מקומם של SVB, Silvergate ו-Signature", אמר אנדריי גראצ'ב, שותף מנהל במעבדות DWF.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה