קריפטו

שוברים את התחזיות: בקוינבייס מסכמים את שנת 2022

קוינבייס מסכמת את הרבעון האחרון לשנת 2022 ומפתיעה את האנליסטים כאשר הרווחים וההכנסות גבוהים מהצפוי וזאת על רקע ירידה במספר המשתמשים
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
Coinbase (קוינבייס) דיווחו על מספרי משתמשים שנפלו מהערכות האנליסטים וזאת למרות שהרווחים וההכנסות ברבעון הרביעי הצליחו לעבור את התחזיות (הכנסות של 629 מיליון דולר לעומת צפי של 590 מיליון דולר).
בחברה דיווחו על הפסד נקי של 557 מיליון שנה, שנה לאחר שהרוויחו נקי 840 מיליון דולר, במהלך שיאו של הקריפטו.

בסיס המשתמשים של קוינבייס ממשיך להתכווץ. החברה מסרה כי היו לה 8.3 מיליון משתמשי עסקאות חודשיים (MTUs) במהלך הרבעון הרביעי, ירידה מ-8.5 מיליון בתקופה הקודמת.
עבור הרבעון הראשון של 2023, צופה החברה הכנסות ממנויים ושירותים של 300-325 מיליון דולר, כמו גם הוצאות ארגון מחדש של כ-150 מיליון דולר. גיוון גרמי ההכנסות שלה הרחק מדמי מסחר בלבד היה בראש סדר העדיפויות של החברה, כאשר המנויים והשירותים נמצאים במרכז הבמה.
קוינבייס עברה שני סבבי פיטורים גדולים מאז יוני 2022 במאמץ להפחית את ההוצאות כדי לשמור על מזומנים. 20% מצוות העובדים פוטרו בחודש שעבר וזאת לאחר צמצום של 18% בכוח העבודה בחברה ב-2022.
מנהלת הכספים של קוינבייס, אלסיה האס, אמרה ל-CNBC כי השווקים התאוששו ברבעון הנוכחי בהשוואה לרבעון הרביעי של 2022, וכי "תנאי השוק באמת התפתחו, אפילו בחודש בודד". קוינבייס יצרה הכנסות של 120 מיליון דולר מעמלות עסקה בינואר.
"אנחנו רואים את מה שראינו תמיד בקריפטו", אמרה האס. "התנודתיות הכללית ותנאי השוק הם שמניעים את פעילות המסחר והאירועים הייחודים האלה שינו את הדינמיקה לטווח ארוך יותר שראינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה